Guest Tarsa

Onko näppäinkomentoa air brakelle?

8 viestiä aiheessa

Onko fs:ssa näppäin komentoa "Air brake"lle? Jos on niin mikäköhän se mahdollisesti on? Vai täytyykö se laittaa itse?

Kiitos

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän turhan perusjuttuja nyt kyllä suoraan sanottuna kyselet. Mitä jos katsoisit vaikka simun näppäinmäärityksistä (Controls -> Assignments)? ;)

Ps. Otsikoihin tulisi kiinnittää vähän enemmän huomiota. Kun ongelman laadun ymppää mukaan jo ketjun otsikkoon, on huomattavasti todennäköisempää saada apua. Muokkasin nyt tuon otsikon sopivampaan muotoon. Eli tahtoo sanoa: Onko näppäinkomentoa? = huono otsikko, Onko näppäinkomentoa air brakelle? = parempi otsikko

Mutta kyllä se tästä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

*

Tiivistäminen eli pakkaaminen on mahtavaa,...heh, hiutales.  ;D

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän turhan perusjuttuja nyt kyllä suoraan sanottuna kyselet. Mitä jos katsoisit vaikka simun näppäinmäärityksistä (Controls -> Assignments)? ;)

Ps. Otsikoihin tulisi kiinnittää vähän enemmän huomiota. Kun ongelman laadun ymppää mukaan jo ketjun otsikkoon, on huomattavasti todennäköisempää saada apua. Muokkasin nyt tuon otsikon sopivampaan muotoon. Eli tahtoo sanoa: Onko näppäinkomentoa? = huono otsikko, Onko näppäinkomentoa air brakelle? = parempi otsikko

Mutta kyllä se tästä :)

Juu, aika hätäinenhän minä olen. Kun sain vasta vähän aikaa sitten tuon FS:ssän niin ei oikeen viitsisi katsella niitä näppäin juttuja.  :-[  Mutta kyllä se tästä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, aika hätäinenhän minä olen. Kun sain vasta vähän aikaa sitten tuon FS:ssän niin ei oikeen viitsisi katsella niitä näppäin juttuja.  :-[  Mutta kyllä se tästä!

Tervetuloa joukkoon!

Kannattaa kuitenkin viitsiä, ja aika pirun paljonkin. Jos mieltäsi painaa joku ongelma lentosimulaattorissa, pidä mielessäsi että

viimeinen mahdollisuus saada tämä tieto, on perustaa uusi topic!

Ensin kannattaa tutustua erittäin laajasti lentosimulaattorin toimintaan ja käydä läpi vaikka simun tarjoamat lentokoulut, jotta pääset paremmin sisään ihan peruslentämiseen sekä radionavigointiin, jotka ovat nautinnollisen lentämisen perusedellytyksiä. Muista että foorumeilla on puhuttu jo melkein kaikesta, jolloin Search-toiminto sivun ylläläidassa on varsin hyvä väline.

Esimerkkinä omalta kohdaltani on sellainen, että vaikka olenkin jo noin 5 vuotta lennellyt niin olen alkanut "haalimaan" lisäosia, koneita ja maisemia vasta viime aikoina. Käytössä on jo SGA:n MD83:sta hyvällä paneelilla, Tupolev 154, Falcon 50, Saab2000, sceneryjä sieltä täältä, eikä yhtään AI-liikennettä  ;) yms. yms., ja kaikessa asennuksessa ja löytämisessä minua on auttanut:

- FSN (Flight Simulator Nordic) Search

- Avsim tiedostokirjasto

- Google

- Oma lukutaito, mielikuvitus ja viitseliäisyys

Sanon tämän siksi, että jotkut käyttäjät tekevät helposti uuden topicin jostakin aivan perusaiheesta, kuten tässä tapauksessa on kyseessä. Kysyä saa, mutta kannattaa yrittää selvittää asiaa itse koko ajan. Sillä tavoin oppii parhaiten.

Muista myös hyvät ja kohteliaat käytöstavat foorumeilla. Jos kysyt jotakin mitä ehkä luulet osaavasi mutta et ole varma, kysy se rauhallisesti ja ota vastaan kaikki mahdolliset ohjeet ja linkit kiitoksella. Kohtele muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.

Ei muuta kuin tervetuloa mukaan. Niinkuin sanoin käy läpi rauhassa ja huolella Flight Simulatorin lentokoulu. Kohtapuoliin sinä opetat meitä muita lentämään.  ;)

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa käyttää hakua ja kierrellä lukemassa vanhoja viestejä. Sieltä löytää aina mielenkiintoisia ja hyödyllisiä asioita vaikka ei vastausta varsinaiseen ongelmaan löytäiskään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään