Guest kenkku

FS-lisäosat

18 viestiä aiheessa

Hyvällä omallatunnolla ettei yksikään. Hyllystä löytyy PMDGn putte (ostettu täältä osta-myy palstalta) ja Scandinavian Airports 2 (joka voitettu täältä kuvakilpailusta  :D). Muuten pärjäänkin ilmaisella tuotannolla..Ehkä..en tiedä pitäisiko ostaa vielä joku laadukas pikkukone :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mihin niitä maksullisia koneita tarvitaan? Kun on IFDG ja POSKY. Lyhyet matkalennot lennetään putella ta dösällä. Pidemmälle mennään 767:kalla tai MD-11:llä.  Pienellä realismista tinkimisellä kaikkiin saa alkeellisen FMC:nkin.

Maksullisia isomman alueen kattavia maisemia voisi harkita ostavansa, mutta ainakin vielä on pärjännyt ilmaisilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotain sceneryitä. Aitoina on sitten vain ne laadukkaimmat tuotteet joita pidän rahan arvoisina, kuten Level-D  767 ja activesky yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy tunnustaa että itsellä on muutama waretettuna, kun ei liikene luottokorttia lainaan :-\ Sitten joskus kun itsellä on, niin sitten vingutetaan että niitä kunnon osasia tulee tulevaisuudessakin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutama on waretettu(4), koska olen tehnyt joko kyseiselle koneelle paintin tai en ole tiennyt jaksaako koneeni pyörittää. LDS & ATR (joilla pääasiassa lennän) ovat aitoja ja ovat rahan arvoisia!

Kun tulee parempaa rautaa pyörittämään simua niin kyllä lisäosien ostaminen lisääntyy ja warettaminen vähenee(paljoa se ei voi vähentyä, kun niitä on nytkin vain 4). Siis ainakin minun kohdalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suurin osa on maksullisia lisä-osia mitä löytyy, ja on ostettuja eikä mitään waretettuja. Ei kuulu harrastuksiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki ilmaisia niin ei ole tarvinnut warettaa... Jos olis maksullisia niin tuskin olis nekään warez kamaa... Ainakaan kaikki :)

Edit: onhan mulla A380 lisälevy. Tuli pelin mukana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Waretettu? Wanha ei pysy enää edes kärryillä näissä nykypäivän termeissä... Ei, kyllä kaikki mitä simusta löytyy on kiltisti maksettu visalla tai käteisellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Waretettu? Wanha ei pysy enää edes kärryillä näissä nykypäivän termeissä... Ei, kyllä kaikki mitä simusta löytyy on kiltisti maksettu visalla tai käteisellä.

"ware" ja "waretus" sanat on jo 80 luvun Commodore 64 ajalta jolloinka piratismi alkoi yleistyä.

Itse olen saman ikäinen kuin sinä ja en pidä itseäni "wanhana" ...waretus tuttua jo pennusta asti ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En wareta. Pitäähän niitä lisäosien tekijöitä edes hitusen kunnioittaa... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"ware" ja "waretus" sanat on jo 80 luvun Commodore 64 ajalta jolloinka piratismi alkoi yleistyä.

Itse olen saman ikäinen kuin sinä ja en pidä itseäni "wanhana" ...waretus tuttua jo pennusta asti ;)

Silloinhan just ilmestyny peli oli jo vanha, kun kaikki oli "warettanu" pelit jo aiemmin, kuin ne oli ilmestyny

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa vuosimallia minäkin olen. Heh, muistan edelleen kuusnepan kassuaseman ja tupladekkikopioinnin.  ;D Eli ei tuo waretus mikään uusi juttu ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun tulee parempaa rautaa pyörittämään simua niin kyllä lisäosien ostaminen lisääntyy ja warettaminen vähenee.

Näinköhän ;)

Kun uutta rautaa tulee, niin se maksaa, ja sitten kun sen on maksanut niin, se jaksaa pyörittää=pitää saada heti ja päästä kokeilemaan, uusia hienoja lisäosasia, mutta kaikki/suurin osa rahoista tai Visan luottolimitistä on menny siihen rautaan, ni sitten sitä "saattaa" ajautua waretuksen harmaalle polulle.

Itse olin hieman nuorempana (2-3 vuotta sitten) vähän enemmänn waretukseen päin, mutta en nyt ihan tolkuttomia kuitenkaan kikkaillut. Mutta sanotaan että en tainnut pariin vuoteen käydä leffateatterissa tai viedovuokraamossa, mutta silti olin nähny uudet leffat, vähä ennen teatterijulkaisua :)

Noh anyways. Alkuperäiseen kysymykseen vastaan ei, sillä kaikki lisäosat ovat freekku kamaa. Ja hyvää sellaista...onneksi on FSN Search toiminto  8)

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näinköhän ;)

Kun uutta rautaa tulee, niin se maksaa, ja sitten kun sen on maksanut niin, se jaksaa pyörittää=pitää saada heti ja päästä kokeilemaan, uusia hienoja lisäosasia, mutta kaikki/suurin osa rahoista tai Visan luottolimitistä on menny siihen rautaan, ni sitten sitä "saattaa" ajautua waretuksen harmaalle polulle.

Entäs jos ei itse maksakkaan uudesta koneesta mitään :) (no 140€, mutta se on aika vähän pääomastani)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäs jos ei itse maksakkaan uudesta koneesta mitään (no 140€, mutta se on aika vähän pääomastani)

No sittenhän asia on eri. Samanlainen kuin allekirjoittaneella...onneksi  ::). Tai ei ihan sama - itse en maksanut koneestani edes sataaneljääkymppiä. :laugh: Hyvä näin!

Jatketaan elämää.

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään