Guest Hene

AI ei näy (kyllä, olen lukenut oppaat lävitse)

9 viestiä aiheessa

Tällainen ongelma on, että PAI-installerilla yritin uudelle koneelle vanhan tapaan asennella AI-liikennettä, ensin finskin. No, ohjlema asentaa koneet ja finnairin plaanit ihan ilman urputusta, mutta koneita ei vain näy. Voisiko tämä johtua siitä, että minulta puuttuu DC-9 -modeli?

Lisäys: muut konemallit on

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ei koneen mallia ole niin ei se silloin myöskään simussa näy... Toinen vaihto ehto on, että sinulla on traffic-prosentti nollilla simun asetuksista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun käsityksen mukaan PAI-Installerilla asennetut PAI paketit sisältävät myös modellit.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun käsityksen mukaan PAI-Installerilla asennetut PAI paketit sisältävät myös modellit.

Hannu

Pitää paikkansa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ne koneet jostain syystä taas näkyy, mikä on tietenkin hyvä asia  :)

Mitään en tehny korjatakseni asiaa ja siellä ne nyt on EFHK:n porteilla, ihan ku mitään ei olisi tapahtunut, on kyllä omituista  :P ???

Pitää paikkansa.

Minun mielestä taas ei, voin olla kyllä väärässä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä PAI:n installerilla asennetut PAI:n paketit sisältävät kaiken tarvittavan. Mitään ei tarvitse lisätä.

T: Mika

Voi Venäjä, tein siis aivan turhaa työtä edellisen koneen kanssa asentaessani AI-trafficia  :-[

Kiitos näistä tiedoista!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi Venäjä, tein siis aivan turhaa työtä edellisen koneen kanssa asentaessani AI-trafficia  :-[

Kiitos näistä tiedoista!  :)

Turhalta työltä välttyy monesti kun lukee niitä ohjeita mitä ihmiset kirjoittelee tuotteidensa mukaan.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turhalta työltä välttyy monesti kun lukee niitä ohjeita mitä ihmiset kirjoittelee tuotteidensa mukaan.  ;)

..Ja ehkä on myös hyvä ymmärtää niitä. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään