Guest OttoPOI

Kuvankaappaushojelmat

9 viestiä aiheessa

Elikkäs mitä tai/ja miten kuvia kaappaatte noilta hienoilta lennoilta joita olen katsellut tuolta kuvankaappaus-osiosta? ???mieluummin jos olisi mitään ilmasia ohjelmia? ???onko Flight Simulattorissa itsessään joku kuvankaappaus hommeli? ??? ??? ???

kiitän jo kaikkia tällailla etukäteen :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä käytän (ja varmaan valtaosa kuvakaappaajista) sellaista ohjelmaa kuin FSScreen. Se löytyy täältä tiedostokirjastosta. Pieni ja simppeliohjelma, joka tallentaa kuvat bmp-muodossa omaan kansioonsa. Kun haluaa ottaa kuvakaappauksia, niin FSScreen vai auki ja simussa "Print Screen"-nappulalla kuvat tallentuvat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä käytän (ja varmaan valtaosa kuvakaappaajista) sellaista ohjelmaa kuin FSScreen. Se löytyy täältä tiedostokirjastosta. Pieni ja simppeliohjelma, joka tallentaa kuvat bmp-muodossa omaan kansioonsa. Kun haluaa ottaa kuvakaappauksia, niin FSScreen vai auki ja simussa "Print Screen"-nappulalla kuvat tallentuvat.

Entäs miten voi nauhoittaa videota vai tarvitaanko siihenkin joku oma ohjelmansa, vai onko simulaattorissa itsessään videonnauhoitus hommeli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäs miten voi nauhoittaa videota vai tarvitaanko siihenkin joku oma ohjelmansa

Esim. ohjelmalla nimeltä Fraps.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilkka, mitenköhän tuo FSScreen toimii muissa peleissä(il-2) kokemuksia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilkka, mitenköhän tuo FSScreen toimii muissa peleissä(il-2) kokemuksia?

Pitäis kyllä toimia kaikissa peleissä ja miksei myös muidenkin sovellusten kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäis kyllä toimia kaikissa peleissä ja miksei myös muidenkin sovellusten kanssa.

Näillä eväillä eteenpäin, kiitos. Jooh, Ei siinä kauaa nokka tuhissu, kokeiltu ja toimii. Helppo ja yksinkertainen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näillä eväillä eteenpäin, kiitos. Jooh, Ei siinä kauaa nokka tuhissu, kokeiltu ja toimii. Helppo ja yksinkertainen

Mainitaanpa vielä, että IL-2 tallentaa suoraan printscreen -napilla otetut kuvat pelihakemistoon .jpg -tiedostoina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSScreen toimii ihan missä vain, vaikka jos haluat ottaa kuvan työpöydältä, niin onnistuu  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään