Timo Lehto

Piirrustuksia

6 viestiä aiheessa

MORJES! Eli tarvitsin piirrustuksia osista eli main instrument panel yms.. kuvia jonka pohjalta voisin ruveta rakentamaan kyseistä osaa, Linkkejä vaan  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hiukan epäilen että tähän pätee aika pitkälle sama kuin kaikkiin muihinkin kotiohjaamoihin. Kaiken joutuu tekemään itse. 737 on suhteellisen susosittu himmeli maailmalla kotikokkarihullujen piirissä, mutta valmiita mittoja ja piirrustuksia tyyliin "Sahaa tämän mittainen puukalikka ja saat tuulilasin keskitolpan" ei taida olla missään.

Yleisiä raapustuksia eri mitoista, kuten missä kohdassa paneli on ohjaamossa, miten suunnilleen ikkunat on sijoitettu, jne. olen 737:lle joskus nähnyt jossain. En vain tähän hätään löytänyt yhtään. Suosittelen kovasti tutkimaan Googlella mitä maailmalla on tarjota.

Kotiohjaamoprojektit ovat siitä hiukan ikäviä, jos sillä kannalla on, että kaiken tosiaankin joutuu tekemään itse. Melkeimpä kasvattamaan puutkin runkorakenteita varten...

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käyppä tuolla opencockpits.com sivuilla ja sieltä löytyy downloads ja Cockpits and panels. Paneleja ja muuta sälää löytyy Autocad muodossa muistaakseni.

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään