Guest FIN1979

Finnair "Winter 2005/2006" flightplaanit

20 viestiä aiheessa

moi

Nyt kun harmillisesti MRAI on suljettu niin laadukkaita AI-Flightplaaneja saa etsiä kissojen ja koirien kanssa eri nettisivuilta. Olen avsimin ja FSAlliancen selannut läpi, mutta en ole vielä törmännyt kunnollisiin Finnairin talvi 2005/2006 plaaneihin joissa olisi mukana plaanit Empuille ja muutamille jäljellä oleville MD-82:lle ja uusille MD-11:sta... Nyt olen käsin modannut wanhaa MRAI Finnair Summer 2005 plaania, mutta se ei mielestäni ole sopiva nykytilanteeseen.

Onkos jollain tietoa mistä voisi siis kunnolliset Finnairin talvi 2005/2006 plaanit ladata ? Tai vaikka meilata minulle s-postiin...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä Avsimista löytyy Mats Mikkolan tekemät Finnairin wi06-plaanit, joissa on mukana myös Golden Air ja Finncom.

Emput ja myös Finncomin Atrain löytyy ja mädäreitäkin muistaakseni on pari vähemmän. 

finnair_wi06_fp.zip

Edit: 5 MD kasikymppistä näyttää olevan ja 4 Emppua. Myös OH-LGG löytyy ykstoistasten joukosta!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen MRAI:n omien sivujen lopettamisen jälkeen käyttänyt ensisijaisesti tätä sivustoa: http://www.fsai-flightplans.6th-heaven.com/, joka tarjoaa varsin laadukkaita flightplaaneja.

Finnairiahan tuolta tosin ei ainakaan vielä toistaiseksi löydy, mutta ehkä tulevaisuudessa. Tuonne on nimittäin viime aikoina alkanut ilmestymään varsin tiheään tahtiin uusia paketteja, eli kannattaa käydä tarkistelemassa aina säännöllisin väliajoin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen MRAI:n omien sivujen lopettamisen jälkeen käyttänyt ensisijaisesti tätä sivustoa: http://www.fsai-flightplans.6th-heaven.com/, joka tarjoaa varsin laadukkaita flightplaaneja.

Finnairiahan tuolta tosin ei ainakaan vielä toistaiseksi löydy, mutta ehkä tulevaisuudessa. Tuonne on nimittäin viime aikoina alkanut ilmestymään varsin tiheään tahtiin uusia paketteja, eli kannattaa käydä tarkistelemassa aina säännöllisin väliajoin.

Tosin edellinen päivitys ja plaanien lisäys on tapahtunut viimeksi joulukuun 1. päivä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noi Project AI:n plaanit on just hyviä tällaiselle tumpulalle kun minä. On koneet mukana ja helppo asentaa.

Miten noihin MRAI:n tai PERFICAD:iin saa koneet mukaan ja mistä olisi hyvä niitä hakee?

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on näköjään tullut Avsimiin Harri Heliövaaran Finnair Group Winter/Fall 2006-2007 -plaanit.  :thmbup:

finnair_fp_wi06-07.zip

Edit: Sorry wanha triidi, mutten uuttakan tämmöisen asian vuoksi viittinyt alottaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostan vanhaa aihetta ylöspäin, kun ei taida olla uuden aiheen aloittamisen kokoinen juttu.

Eli olen nyt taas tehnyt Finnairille uudet plaanit, jotka perustuvat maaliskuulle 2007. Mukana on vanhaan tyyliin Finnair, Finncomm Airlines, Golden Air ja Aero Airlines. Lisäyksenä vanhaan mukana on nyt myös 3 kpl Finnairin E190 ja Finncommin uusi ATR-72. Samalla Aeron ATR ja Golden Airin Saab -laivastoja on pienennetty.

Aikataulut on tehty maaliskuulle, joten mukana on paljon lentoja kotimaan hiihtokeskuksiin. Lisäksi mukana on myös paljon lomalentoja kaikille Finnairin 757 koneille.

Plaanit voi ladata AVSIMista. Tiedoston nimi on

finnair_fp_wi06-07_spring.zip

Toivottavasti pidätte!

PS. Parannusehdotuksta saa antaa, jos vaikka satun vielä tekemään ensi kesänkin plaanit :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli olen nyt taas tehnyt Finnairille uudet plaanit, jotka perustuvat maaliskuulle 2007.

Kiitoksia plaaneista, eilen tuli asennettua ja hyvältä vaikuttaa! :thmbup:

Parannusehdotuksia sen verran, että Nagoyan kenttä, RJNN, on nykyään RJGG, mutta tuota RJGG:tä ei löydy simun default-kentistä...

PS. Onnittelut poikien nelinpelin voitosta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitän ja kumarran

Kannattaisi kuitenkin vaihtaa tuo Bangkokin VTBD > VTBS  ;)

Onko olemassa missään saatavilla Finncomm ATR-72 painttia ? Finnair E-190 maalaus löytyi PAI sivuilta.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitän ja kumarran

Kannattaisi kuitenkin vaihtaa tuo Bangkokin VTBD > VTBS  ;)

Onko olemassa missään saatavilla Finncomm ATR-72 painttia ? Finnair E-190 maalaus löytyi PAI sivuilta.

Jani

Finncommin ATR-72 paintti on tulossa, mikäli olet sattunut huomaamaan kuvakaappaus-osion AI-bongauksia -ketjusta. ;) Lisäksi olen tehnyt parannetun version Finnairin E-190 paintista (yksityiskohtaisempi).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, ATR72-500 maalaus on lähetetty avsim.comiin ja pitäisi olla piakkoin ladattavissa nimellä aiat72wba.zip. Tässä muutama screenshotti ko. koneesta sekä OH-LKE:stä.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Ilkalle hienon näköisistä maalauksista!!  :thmbup:

Juu nuo Bangkokin ja Nagoyan kenttien ICAO koodit on hieman hankalat. Kaikilla kun ei varmaankaan ole esimerkiksi jotain Suvarnabhumin sceneryä asennettua. Mutta laitetaan sitten seuraavaan versioon nuo uusien lentokenttien koodit!!

Harri

Kiitokset Ilkalle myös onnitteluista!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tuo uusi paranneltu    yksityiskohtaisempi   Finnairin E-190 paintti saatavissa / ladattavissa jostain vai tulossa ? ::)

Ei ole vielä, mutta luultavasti ei mene enää kauaa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hyvää kannattaa odotella  :D

Mutta ei tarvitse pitkään, sillä uppasin paintin juuri äsken ProjectAI:n sivuille. :) Tulee tarjolle tiedostonimellä Texture.FIN-Finnair EMB190 FINNAIR.zip jahka päivittävät kirjastonsa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään