Guest Barambas

Suosittele hyvää taistelusimulaattoria...

25 viestiä aiheessa

tere

Il-2:n rinnalle olisi kiva saada joku moderni hävittäjä simulaattori, esimerkiksi Lock On. Minkälaisia kokemuksia teillä on ko./samankaltaisista peleistä, suosittele parasta. Päätimpä kysästä, että ei tule ostettua mitään hulipili tuotetta. Tuo Lock On näyttäisi olevan vahvoilla, koska siinä on sama pelintekijä kuin Il-2:ssa; Ubisoft.

Keke

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ubisoftilla ei ole asian kanssa muuta tekemistä kuin pakkaus ja välitys, mutta oikeilla jäljillä olet. Kymppi mainitusta pelistä on hyväntekeväisyyttä näinä kovina aikoina. Eipä ole huono Falcon 4:kaan ilmaisine päivityksineen ja lisäosineen, puhumattakaan Allied Force-paketista. Lock-on on rautaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä olen muilta foorumeilta lukenut, niin jos realistisen taistelulentosimun haluat, niin vaihtoehdot karsiutuvat Falcon 4:ään ja Jane's Hornet simuun. Jälkimmäinen taitaa vaatia jo kunnolla säätöä jos haluaa esim. XP:ssä pyörivän. Lock Onissa ei ole kaiketi lentomallinnuksen osalla suuria puutteita, mutta järjestelmien mallinnus jää jälkeen muihin verrattuna.

Ainoastaan Lock Onia olen kokeillut ja melko "helpolta" vaikutti, jopa realismit tapissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin aattelinkin, että jäljelle jää joko Falcon 4, tai Lock-On. Kunhan peli kamppailee realistisuudessa samaa sarjaa kuin esim Il-2, fb, jne. Eli ei sen tarvitse olla mitään simulaattori tasoa, mutta ei kiinnostaisi ainakaan mikään Battle-Field -tyylinen, missä konetta lennetään näppäimistöllä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin aattelinkin, että jäljelle jää joko Falcon 4, tai Lock-On. Kunhan peli kamppailee realistisuudessa samaa sarjaa kuin esim Il-2, fb, jne. Eli ei sen tarvitse olla mitään simulaattori tasoa, mutta ei kiinnostaisi ainakaan mikään Battle-Field -tyylinen, missä konetta lennetään näppäimistöllä ;D

Lock-On:issa on todella upeat lentomallit ja grafiikat. Etenkin jos ostat Flaiming cliffs version missä on Su-39 vielä lisäksi. Asejärjestlemien osalta Lock-On on hyvin mallinettu myös...siinä ei vain ole clickattavaa ohjaamoa ja esim. kunnollisia käynnistusproceduureja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lock-On:issa on todella upeat lentomallit ja grafiikat. Etenkin jos ostat Flaiming cliffs version missä on Su-39 vielä lisäksi. Asejärjestlemien osalta Lock-On on hyvin mallinettu myös...siinä ei vain ole clickattavaa ohjaamoa ja esim. kunnollisia käynnistusproceduureja.

Eli tarkoittaako, että tuo Falcon 4 olisi siis simuilijalle realistisempi käynnistysproseduureineen etc. kuin Lock-On?

ITsekin olen tuollaista hankkimassa, tuo omistamani CFS 3 tuntuu aika kököltä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lock-On:ia kokeilleena vastaukseni on Falcon4 Allied Force. Omaa luokkaansa, vaikka konevalikoima on ainakin tällä hetkellä suppea. Luultavasti tilanne korjaantuu tulevaisuudessa.

Ehkä valintaan liittyy hieman katkeruuttakin, Lock-On kun vaatii koneelta aikas paljon potkua.

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ITsekin olen tuollaista hankkimassa, tuo omistamani CFS 3 tuntuu aika kököltä...

Jos WWII-simu kiinnostaa, niin ehdoton ykkönen on IL2-sarja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lock-On:ia kokeilleena vastaukseni on Falcon4 Allied Force. Omaa luokkaansa, vaikka konevalikoima on ainakin tällä hetkellä suppea. Luultavasti tilanne korjaantuu tulevaisuudessa.

Ehkä valintaan liittyy hieman katkeruuttakin, Lock-On kun vaatii koneelta aikas paljon potkua.

J

Pitää muistaa että Lock-On kehittyy kokoajan...esim Lock-On in seuraavassa Ka-50 lisäosassa lupaillaan jo clickattavaa ohjaamoa ja enemmän ohjaamotoimintoja (siis peruslentämisen suhteen, asejärjestelmien mallinukset ovat olleet aina aika hyvin kohdallaan heillä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta ketjusta voi lukea mielipiteitä lontoon kielellä LOMAC:sta http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?t=98137&highlight=lomac F4:ää sanotaan parhaaksi taistelusimuksi koskaan, mutta grafiikka ei ole silmiä häikäisevää.

LOMACin demon saa ladattua tuolta http://lo-mac.com/ Falcon 4 onnistuu esikuvansa mukainen käynnistys, mutta voi aloittaa myös moottorit käynnissä. F4 on myös kuulemma aika pitkälti manuaalien lukemista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta ketjusta voi lukea mielipiteitä lontoon kielellä LOMAC:sta http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?t=98137&highlight=lomac F4:ää sanotaan parhaaksi taistelusimuksi koskaan, mutta grafiikka ei ole silmiä häikäisevää.

LOMACin demon saa ladattua tuolta http://lo-mac.com/ Falcon 4 onnistuu esikuvansa mukainen käynnistys, mutta voi aloittaa myös moottorit käynnissä. F4 on myös kuulemma aika pitkälti manuaalien lukemista.

Lock-Onin virallinen sivu nykyään on www.LockOn.ru

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helou

Ite tahkonnu Falcon 4.0 Allied Forcea, eikä ole kyllä mitään pahaa sanottavaa. Mun mielestä on onnistuttu asian ytimessä eli pelattavuudessa ja vaikka grafiikka on vähintäänkin kohtuullista se pyörii mun vanhentuneella kokoonpanolla todella loistavasti. Kerrassaan hieno simu.

T: Jani

edit: typo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Jos todella haluat repiä hiuksia päästäsi osta Flanker2,voin taata että realismia riittää....tietysti varma vaihtoehto on se uusin Falcon4

Harri

P.S Eikä verota kukkaroa juuri ollenkaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on tuo flanker2, mutta en saanut sitä toimimaan XP:ssä, installeri ei lähtenyt käyntiin. Aikanaan Flanker 1 oli kyllä ehdoton ykkönen, ruma mutta realistinen.

Lock-on on lähellä Flanker-sarjaa, mutta jotenkin lelumainen. F4AF tutka-ym. moodeineen on kyllä tämän hetken kunkku.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

F4 kannataa tutustua, Lock On on hieno, mutta itse tykkään F4 fiiliksestä kun ympärillä tapahtuu kokoajan eikä ole mitenkään valmiiksi ohjattu ympärstö.

Tietty grafiikka on karunlaista,mutta ase mallinnukset ja muutenkin "realismi" on F4 parhaita puolia. (realismista minä mitään ymmärrä kun ei tommosen kyytiin kuitenkaan ikinä pääse :D )

Itse tossa just muistelin kun lentelin harjoituslentoja vapaasi putoavilla pommeilla ja yritin vielä saada ne osumaan sillalle.

Muutama tunti meni, muutama kirosana, manuaalin lukemista ja lopuksi homma jopa onnistui.

Ja joo, BF2 on nyt muutaman kerran tullut testattua, pikkasen nauroin kun pistin throttlen taka asentoon ja MIGi (muistaakseni?) lähti peruuttamaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenta. Latasin tuon Lock-on demon, tuntui jotenkin jämäkältä.... Kuvakulmaa ei voinut säätää yhtä vapaasti kuin il-2:ssa, eli hiirellä, vaan joystickin hatulla joka tuntui tökkivän pahasti. en mene mitään sanomaa, mutta kaitpa tämänkin asian voisi hoitaa optionssista, kunhan siihenkin kunnolla kerkee perehtymään.. ;) Suhoi tuntui kyllä lentävän :D

PS. Ja eikun lumitöihin, eilen taisi pyryttää ja kunnolla, täällä pk -seudulla :o

Keke

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenta. Latasin tuon Lock-on demon, tuntui jotenkin jämäkältä.... Kuvakulmaa ei voinut säätää yhtä vapaasti kuin il-2:ssa, eli hiirellä, vaan joystickin hatulla joka tuntui tökkivän pahasti. en mene mitään sanomaa, mutta kaitpa tämänkin asian voisi hoitaa optionssista, kunhan siihenkin kunnolla kerkee perehtymään.. ;) Suhoi tuntui kyllä lentävän :D

PS. Ja eikun lumitöihin, eilen taisi pyryttää ja kunnolla, täällä pk -seudulla :o

Keke

Moi!

Ilman kynsiä ja hampaita sanoisin että Lock On vastaa lähinnä räiskintää,kaunishan tuo on mutta mutta!Kun Janes Simulation lopetti loppui myös realistiset simut(LB2 tappoi Janesin,liian pieni ostajakunta,Hughesin oikeudenkäynti)

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

www.wwiionline.com / www.battlegroundeurope.com jos haluat maa- ja merivoimat mukaan taisteluun.

Harmi kun opiskelijan budjetilla ei makseta kuukausimaksuja.... Muuten ihan mielenkiintoinen peli, muutaman kerran olen kokeillut pari viikon ilmaisella koejaksolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten ihan mielenkiintoinen peli, muutaman kerran olen kokeillut pari viikon ilmaisella koejaksolla.

Sama vika eli kokeillut olen muttei oikein sytyttänyt millään tavalla. Ehkäpä pitäisi olla tuttu poppoo jonka kanssa sotisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama vika eli kokeillut olen muttei oikein sytyttänyt millään tavalla. Ehkäpä pitäisi olla tuttu poppoo jonka kanssa sotisi.

Onhan suomalaisilla oma Osasto Lagus joka järjestää mm.. pari kertaa vuodessa isoja yhteisoperaatioita

http://www.lagus.org/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se vuositasolla kuukuasimaksujen hinta ole lähempänä kahtasataa euroa kuin sataa? Melkoinen summa kuitenkin jos vaan parit kerrat vuodessa kävisi. Ja sittenkin umpioudossa porukassa vieläpä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se vuositasolla kuukuasimaksujen hinta ole lähempänä kahtasataa euroa kuin sataa?

Taitaa olla nykyään jotain $12.99 tms. / kk. Eli vuodessa n. 130 euroa + mahdolliset alennukset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla nykyään jotain $12.99 tms. / kk. Eli vuodessa n. 130 euroa + mahdolliset alennukset.

Okei, milloinka lähdetään sotimaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään