Niko Pursiainen

Kuinka laitan lentokoneeseen maalaukset??

5 viestiä aiheessa

Minulla on Ai-liikenteeseen tarkoitettu lentokoneen maalaus, sekä lentokone, johon tämä maalaus on tarkoitus laittaa. Mitä pitää tehdä, että saan lentokoneeseen maalit, ja että se on lentokone valmis liikenteeseen? ( minulla on ne ai-liikenteen teko ohjeet, mutta en ymmärrä siinä tätä juttua )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on Ai-liikenteeseen tarkoitettu lentokoneen maalaus, sekä lentokone, johon tämä maalaus on tarkoitus laittaa. Mitä pitää tehdä, että saan lentokoneeseen maalit, ja että se on lentokone valmis liikenteeseen? ( minulla on ne ai-liikenteen teko ohjeet, mutta en ymmärrä siinä tätä juttua )

Luepas vielä kertaalleen läpi oikein ajatuksen kanssa. Tämän jälkeen lukaise tämä niin osaat asentaa paintin koneeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tältäkö tämän pitää näyttää?  Ja onko väliä mikä numero tuoto Fltsim kohtaan tulee, kunhan ne vain on samat?

+ja pitääkö tuon //aia MD90 ja Fltsim kohtien välissä olla pari riviä tyhjää?

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon //aia MD90 kohdan voit huoletta poistaa. Ja fltsim-kohdilla todellakin on väliä! Numeroinnin täytyy alkaa nollasta ja edetä numerojärjestyksessä. Katso myös se, että tuon MD-90:n kansiosta löytyy sellainen kansio kuin texture.UNI_Airways Muuten koneen tekstuurit ei näy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään