Guest Hene

Flight1 vs. Lago (MD80)

18 viestiä aiheessa

Flight1:n suunnisturjärjestelmä poikkeaa Lagossa käytetystä. Eli ei ole FMS:ää ja nykyisenkaltaista navigointisysteemiä.

Itsellä Lago ja myös tuo Flight1 vaikuttaa hyvälle paketille. Tietyiltä osin jopa paremmalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuo Flight1 vaikuttaa hyvälle paketille. Tietyiltä osin jopa paremmalle.

Mun mielestä se on paremman näköinen sisältä, mutta kyllä toi navigointi hommeli kallistaa vaakaa Lagon puoleen, ei huvita lentää kivikauden välineillä vaikka toki toisihan se vähän erilaisuutta. Kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En saanut F1 navigointisysteemiä ees toimimaan, sillä se ei vaan tahtonut löytää FS-plääniä vaikka se oli aivan kuten manuskassa sanotaan :(

Olisikohan ollut ehkä sen takia koska FS:n my documents kansion tavarat löyty silloisen windowsin aseman sijasta toiselta asemalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sami, syy on juuri tuo mainitsemasi. Muistaakseni aircraft.cfg:hen voi laitaa uuden polun, missä FSPlanit sijaitsevat ja homma korjaantuu. Eli tsekkaapa Super 80:n aircraft.cfg.

Jonne

EDIT: Siis kyseessä on Super 80 ini-file!

"If you have a non-standard path to “My Documents” or have placed the flight plan files in a non-standard folder, you need to override the path to the flight plan files. Edit the following variables in the Super80.ini file located in the FS\Gauges folder:

[OPTIONS]

acars_fp_path_override=1

acars_flightplan_path=c:\path to flight plan files"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lagon Mädäriä en pysty arvioimaan koska en kyseistä konetta omista. F1 Super 80 hangaarista löytyy, ja olen rehellisesti sanoen ollut tyytyväinen hankintaan. Kone on ensinnäkin erittäin kaunis katsella. Ja jos ulkonäkö ei ole ensimmäisenä prioriteettilistalla, niin kone tarjoaa myös järjestelmiensä puolesta haastetta. Itse olen lentänyt koneella useamman tunnin ja pakko on myöntää, että oppipoika-asteella ollaan vieläkin. Super 80:ä voin hyvillä mielin suositella, mikäli etsit hieman vanhemman koulukunnan konetta!

-Ville-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on kyllä paha päätös sittenkin  ;D

Omistan Flight1 ATR:n ja olen siihen ERITTÄIN tyytyväinen joten luotan kyseiseen valmistajaan.

Olis kiva jos joku onnistuis väsäämään Finskin paintin siihen, itse en kykene koska en osaa :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on kyllä paha päätös sittenkin  ;D

Omistan Flight1 ATR:n ja olen siihen ERITTÄIN tyytyväinen joten luotan kyseiseen valmistajaan.

Olis kiva jos joku onnistuis väsäämään Finskin paintin siihen, itse en kykene koska en osaa :P

F1 ATR:ään on Finnairin paintti. Eikös se tule ihan paketissa mukana Text-O-Matic:n esimerkki-templatena? Se pitää vain asentaa sen T-o-M:n kautta...

Niin, ja tässä threadissa ei ole kyse Flight1:n ja Lagon firmojen välisestä taistelusta, vaan kyseisten firmojen MD80-lisäosien vertailusta ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

F1 ATR:ään on Finnairin paintti. Eikös se tule ihan paketissa mukana Text-O-Matic:n esimerkki-templatena? Se pitää vain asentaa sen T-o-M:n kautta...

Niin, ja tässä threadissa ei ole kyse Flight1:n ja Lagon firmojen välisestä taistelusta, vaan kyseisten firmojen MD80-lisäosien vertailusta ;)

Tarkoitin MD:n painttia mikäli sitä ei ole olemassa.

threadin otsikko oli vajaa, sori ;)

PS.Miksi Mikko sinun nimi on siinä taululla seinässä,mikä näkyy suoraan edessä, ku tulee ulos ATR:n p***ahuussista? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

threadin otsikko oli vajaa, sori ;)

Onhan siinä maininta MD80 ;)

PS.Miksi Mikko sinun nimi on siinä taululla seinässä,mikä näkyy suoraan edessä, ku tulee ulos ATR:n p***ahuussista? ;D

Hartmannin Hansin kuljailuja ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt on sitten se flight1 hommattu kuiteski. On erittäin hieno sisältä ja ulkoa, mutta jotakin aivan käsittämätöntä on se, että siihen ei ole mallinnettu kääntyvää nokkapyörää >:(

Mutta ihan loistava lennettävä ja tekemistä riittää kyllä ku yrittää opetella kaikki nappulat ulkoa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt on sitten se flight1 hommattu kuiteski. On erittäin hieno sisältä ja ulkoa, mutta jotakin aivan käsittämätöntä on se, että siihen ei ole mallinnettu kääntyvää nokkapyörää >:(

Mutta ihan loistava lennettävä ja tekemistä riittää kyllä ku yrittää opetella kaikki nappulat ulkoa :)

Mulla kyllä kääntyy nokkapyörä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

WTF? No sitten se on mun kompuutterissa vika  :-[

Ei käänny vaikka rautakangella yrittäis :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

WTF? No sitten se on mun kompuutterissa vika  :-[

Ei käänny vaikka rautakangella yrittäis :P

Onko yaw damper pois päältä/päällä? Tai autorudder.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko yaw damper pois päältä/päällä? Tai autorudder.

Autorudder päällä (ku polkimien johto on hajalla :-\) ja Yaw damper pois

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siinäpä sulle syy ;)

Niinpä tietysti  :P

No eipä tuo nyt maailmaa kaada, ei sitä nokkapyörää tavallisesti ohjaamossa näy  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään