Guest Bumerangi

MD11 Cockpit?

6 viestiä aiheessa

Tiedättekö videoita/kuvia MD11 kotiohjaamoista jos joskus olisi mahdollista kasata tämmöinen.

Onko kellään kokemusta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedättekö videoita/kuvia MD11 kotiohjaamoista jos joskus olisi mahdollista kasata tämmöinen.

Onko kellään kokemusta?

Varmaan oikean ohjaamon kuvat riittää.Vaikka itse olen vasta aloitteleva rakentaja niin suosittelisin EHKÄ alkuun vähän jotain yksinkertaisempaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MD-11 kokkaria tuskin kukaan on vakavissaan rakentanut, koska sille ei ole (vielä) saatavana sopivaa kotiohjaamosoftaa (Project Magenta -tyyppistä) eikä tarpeeksi pitkälle mallinnettua lisäosakonetta jonka logiikkaa voisi käyttää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No itseasiassa, Kyseisessä paneelissa voisit käyttää.. tai tehdä itse "panelin" jota käytät iha tavallisena panelina ja laitat sen sinne ruutuihin eli et tarvitsisi sitten sitä magnetaa, toimivuudesta en tiedä mutta tämä olikin vain ehdotus,  oletko vielä tekemässä kyseistä kokkaria ? jos olet niin kuvaa vain eli tee oma threadi ja kuvia ihmeessä!  :P Olisi kiva nähdä minkälainen on "suomen-ensimmäinen MD-11 Kokkari" :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys,

Itse asiassa MD-11 ohjaamoa on rakennettu ja ihan hieno onkin. Kaverin nimi on Thomas Kleindopp ja kyseistä simua esiteltiin oikein saksan TV:ssä, jossa oli noin 15 minuutin mittainen pätkä kun vanhat herrat tekivät lennon jostain jonnekin.

Tuolta sitten kattelemaan mitä isäntä on saanut aikaiseksi...

http://members.surfeu.de/home/thomas_kleindopp/Overview.htm

... ja mitä softaan tulee, niin piipahdas täällä:

http://www.crj700projekt.de/md11eicam_info.html

...ja eikun takaisin duuniin!

// Joni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään