Guest pilotti90

Iocardsin kimppatilaus.

3 viestiä aiheessa

Moro

Homma menee näin:Vanhemmilla ei ole tarvittavaa luottokorttia Iocardsin  tilaamiseen.Koska olen aloittelija olen saanut vinkkejä,että Iocards olisi helpompi ja yksinkertaisempi.Olisin tilaamassa seuraavia tuotteita: Tätä

Tätä

Ja tätä

Maksan sitten tilille kaikki aiheutuneet kulut.

Yhteydenotot privalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liittyykös tämä siihen autopilot-rakenteluusi? Olisin itsekin ehkä tekemässä semmoista ja voisin kanssa tilata kimpassa joitakin osia jos vain kävisi ja tietäisin mitä tilaan.  :)

Moi

Siihenpä siihen,kannattaa tänne pistää kysymyksiä tai tulla #koti-avioniikka kanavalle Irkissä sieltä olen tosi hyvin saanut apua :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liittyykös tämä siihen autopilot-rakenteluusi? Olisin itsekin ehkä tekemässä semmoista ja voisin kanssa tilata kimpassa joitakin osia jos vain kävisi ja tietäisin mitä tilaan.  :)

Täällä voidaan kyllä auttaa tuossa elektroniikan tarpeen pohdinnassa, kertokaa vaan mitä olette suunnitelemassa ja tyyliin : tulee X painonappia, Y rotaryä, Z lediä ja vielä montako 7-segmenttiä tartteis. Lisäksi haluutteko LPT/COM/USB liitännät. Itselle kannattaa tehä lista kaikista toiminoista mitä haluaa mallintaa ja mitä inputteja/outputteja ne vaatii.  Eiköhän joku aina kerkeä pohtimaan/vastailemaan ja tuonne #koti-avioniikka kanavalle voi tulla kanssa kyselemään, jos nopiasti tarttee vastauksia.

Johan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään