Guest FIN1979

Level-D 757 ?

7 viestiä aiheessa

moi

Tuossa lueskelin LDS767 Aircraft Operations Manuaalia niin siinä oli LDS 757:n kuva ja teksti "Landing Soon".

Onkos Terolla sisäpiirin tietoa että koska mahdollisesti ensimmäiset preview kuvat tulevat näytille ja koska tätä LDS757:a voi odottaa laskeutuvaksi (Q1/Q2/Q3/Q4 2006?).

Tämä kone tulee nimittäin ostettua heti kun se vain tuleepi ulos. Onkos myös muuten 757-300:sta suunnitteilla ? Sekin olisi kiva lisä tähän LDS757:n.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Tuossa lueskelin LDS767 Aircraft Operations Manuaalia niin siinä oli LDS 757:n kuva ja teksti "Landing Soon".

Kerkesikö manuaali sinulle jouluksi? ??? Minulle ei

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerkesikö manuaali sinulle jouluksi? ??? Minulle ei

Jep kyllä kerkesi. Tilasin perjantaina 16.12. ja manuaali tuli kotiovelle keskiviikko-aamuna 21.12, eli aika nopea toimitus oli.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep kyllä kerkesi. Tilasin perjantaina 16.12. ja manuaali tuli kotiovelle keskiviikko-aamuna 21.12, eli aika nopea toimitus oli.

Jani

Hmm... Itse tilasin samana päivänä, ja paketti oli lähtenytkin 16. päivä, muttei ole kuulunut yhtikäs mitään. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Ei ole lupaa kommentoida 757:aa tässä vaiheessa muuten kuin, että on työn alla.

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Ei ole lupaa kommentoida 757:aa tässä vaiheessa muuten kuin, että on työn alla.

Tero

Wilco. Hyvä tietää että edistyy. Ilmeisesti Level-D foorumeille tulee sitten joskus ensimmäiset screenit näytille ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wilco. Hyvä tietää että edistyy. Ilmeisesti Level-D foorumeille tulee sitten joskus ensimmäiset screenit näytille ?

Rennosti nyt vaan Jani, ihan samalla tavalla tuon koneen tekeminen etenee kuin kaikkien muidenkin jotka olet hankkinut. Ilmoittanevat kun on jotain ilmoitettavaa.  :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään