Guest Barambas

Paneeli ongelma

5 viestiä aiheessa

Terppa kaikille

Äsken tuli installoitua "Simmer's Sky:n" MD-11. Latasin ko. installerin file libarysta, ja kone pelitti hyvin. Itse jopa onnistuin asentamaan erilliset md-11 äänet, joten kaikki tähän asti hyvin. Mutta koneen paneeliin asentaminen tuottaa ongelmia. Paneeli näyttää pelissä tältä:[ attachment removed / expired ]

Eli taitaa puttua nuo .gau -tiedostot. No sitten, pakkauksen mukana tuli .rar -tiedosto, joka sisäli .xml -tiedostoja.

[ attachment removed / expired ]

Mihin kansioon pitäisi nämä .xml -tiedostot asentaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos näen tuosta kaappauksestasi oikein, RAR-tiedosto on itse asiassa CAB-tiedosto, jota ei tulisi purkaa mihinkään. Ne survotaan vaan ihan sellaisenaan sinne gauges-kansioon. Siis noin pääsääntöisesti.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suonet anteeksi tämän hieman OTn, mutta voisiko joku laittaa shotin tuosta paneelista? Kun en ole koskaan aiemmin tuollaista nähnytkään. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos näen tuosta kaappauksestasi oikein, RAR-tiedosto on itse asiassa CAB-tiedosto, jota ei tulisi purkaa mihinkään. Ne survotaan vaan ihan sellaisenaan sinne gauges-kansioon. Siis noin pääsääntöisesti.  :)

Juuh. kiitos, nyt toimii. Se koko RAR-tiedosto piti tuputtaa sinne kansioon... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuh. kiitos, nyt toimii. Se koko RAR-tiedosto piti tuputtaa sinne kansioon... :)

Edelleenkään se ei ole RAR vaan CAB vaikka winrar sen avaakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään