Guest Autopilot

Lago MD-80 review SAS MD-80 kapteenin, Stellan Hilmerbyn toimesta...

17 viestiä aiheessa

Jep. Stellanin katsauksen luettuani vahvistuu se käsitys, että ihan kunnon peli se on Lagonkin Mädäri vaikka sitä onkin melkolailla parjattukin monissa yhteyksissä. Ainakin itse tykkään sillä lennellä.

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep. Stellanin katsauksen luettuani vahvistuu se käsitys, että ihan kunnon peli se on Lagonkin Mädäri vaikka sitä onkin melkolailla parjattukin monissa yhteyksissä. Ainakin itse tykkään sillä lennellä.

Jonne

Ketä sinä sitten uskoo, muutamaa pari-kymppistä simuilijaa vai 57 vuotiasta koko ikänsä lentänyttä ja vuodesta 1979 MD-80 sarjaa lentänyttä Kapteenia?  ;)

http://www.hilmerby.com/background.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan. Ja sitten voi vielä uskoa myös itseensäkin. Jos tuntuu, että kone lentää hyvin ja on itse tyytyväinen, niin avot.  :)

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noissa kuvissahan Stellan on värjännyt koneen paneelin ruskeaksi, eli löytyyköhän mistään noita valmiiksi maalailtuja bitmappeja lagon mädäriin? Avsimista olen katsellut, mutta ei näy..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Noissa kuvissahan Stellan on värjännyt koneen paneelin ruskeaksi' date=' eli löytyyköhän mistään noita valmiiksi maalailtuja bitmappeja lagon mädäriin? Avsimista olen katsellut, mutta ei näy..[/quote']

Kaivoin sitten tämänkin topicin ylös kun herra Hilmerby on helmikuun alussa julkaissut tuon panelimodinsa Lagon koneeseen. Stellan on myös tehnyt uuden airfilen samaiseen lisäosaan.

Jos kiinnostaa, niin nuo saa siis täältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää muuten todella hyvältä!  :) Onko tuosta puhuttu mitään, että milloin mahdollisesti jakoon? Ruotsia en vielä niin paljoa ymmärrä..  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä liittyykö mitenkään tähän modiin, mutta sen asennettuani huomasin, että mädärin maddog_Im.exe on muuttunut tämmöiseksi:

[ attachment removed / expired ]

Tietääkö kukaan, että miten korjata?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kohta pitäisi kai tehdä minun kysymyksille jo oma aihe, mutta en vielä viitsi.

Niin mikäs on paras freeware/payware cessna 172 tai learjetti?

Learjet mieluummin, mutta cessnoistakin saa sanoa.

Kiitoksia etukäteen.

-Jori

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kohta pitäisi kai tehdä minun kysymyksille jo oma aihe, mutta en vielä viitsi.

Niin mikäs on paras freeware/payware cessna 172 tai learjetti?

Learjet mieluummin, mutta cessnoistakin saa sanoa.

Kiitoksia etukäteen.

-Jori

Tee vaan uusi ketju, tämä kun ei oikeastaan mitenkään liity tämän threadin aiheeseen. Jos pelkäät kysymystesi olevan tyhmiä tai turhia niin voin sanoa että on niitä (paljon) turhempiakin nähty.  ;)

Suosittelen katsomista avsim.comista, ja vaikka itse testaamalla todeta paras (freeware). Sekin kun on makuasia millaisesta tykkää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu kait se kohta pitää, ei tarvitse sotkea näitä muita aiheita.

Lähinnä tullut kyseltyä, kun noita koneita on usein kymmeniä ellei jopa satoja parhaillaan, niin sitten olisi helpompi kokeilla, kun tietäisi mistä muut pitävät ja niistä valita paras.

Alkaa näitä kysymyksiä kyllä tulla sitä vauhtia, että voisi tehdä jonkun "Jorin kysymykset"- ketjun.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä liittyykö mitenkään tähän modiin, mutta sen asennettuani huomasin, että mädärin maddog_Im.exe on muuttunut tämmöiseksi:

Tietääkö kukaan, että miten korjata?

Lagon kasikymppisen uudelleen asennus korjaa tuon.

Loadmanageri pelaa minulla oikein tuon Stellanin modin kanssa, se vain tuntuu joskus sekoavan ilman mitään kummempaa syytä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lagon kasikymppisen uudelleen asennus korjaa tuon.

Loadmanageri pelaa minulla oikein tuon Stellanin modin kanssa, se vain tuntuu joskus sekoavan ilman mitään kummempaa syytä.

Selvä juttu. Nyt kuitenkin haluaisin Lagon alkuperäiset tiedostot takaisin, sillä tuossa on ilmaantunut paljon pientä vikaa myös. Eli saako tuon modin poistettua miten? Jos poistan paketin mukaa tulleet gauget ja ne TCASyms.dll:ät niin auttaako? Sitä vain, että "korvasikohan" nuo tiedostot joitain Lagon alkuperäisiä.. Uudelleenasennukseen en mielellään ryhtyisi :P.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selvä juttu. Nyt kuitenkin haluaisin Lagon alkuperäiset tiedostot takaisin, sillä tuossa on ilmaantunut paljon pientä vikaa myös. Eli saako tuon modin poistettua miten? Jos poistan paketin mukaa tulleet gauget ja ne TCASyms.dll:ät niin auttaako? Sitä vain, että "korvasikohan" nuo tiedostot joitain Lagon alkuperäisiä.. Uudelleenasennukseen en mielellään ryhtyisi :P.

Tuossa modissahan tuli uusi panel.cfg ja kaksi uutta(/muokattua) bitmappia, joten vaihdat vain ne takaisin (jos otit niistä varmuuskopiot ennen modin asennusta).  Jos varmuuskopioita ei ole, niin itse en kyllä keksi muuta kuin uudelleen asentamisen. Saattaa tietysti olla jokin muukin vaihtoehto, mutta itselle ei tule muuta mieleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa modissahan tuli uusi panel.cfg ja kaksi uutta(/muokattua) bitmappia, joten vaihdat vain ne takaisin (jos otit niistä varmuuskopiot ennen modin asennusta).  Jos varmuuskopioita ei ole, niin itse en kyllä keksi muuta kuin uudelleen asentamisen. Saattaa tietysti olla jokin muukin vaihtoehto, mutta itselle ei tule muuta mieleen.

Niistä otin varmuuskopiot, mutta entäs nuo .dll päätteiset tiedostot sekä TCAS-gauge? Vaikuttavatko ne miten?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heitän tähän taas rajua offtopiccia, mutta en viitsinyt kaivaa ylös niitä puolen vuoden takaisia aiheita. (Joten kaivoin ylös vain puoliksi unohdetun aiheen..)

En tiedä kuinka tarkkaan porukat pitää tiedostokirjastoa silmällä, mutta sinne on nyt ilmestynyt päivitetty versio Finnairin uusista väreistä Lagon koneeseen.

Tässä uudessa versiossa on mm. korjattu yövalaistus ja rungon "pultteja" on himmennetty hieman. Ja ei muuta kuin latailemaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään