Guest Jukkenssi

Gauge-ongelma

6 viestiä aiheessa

Eli oon yrittäny asennella gaugeja tohon Dassault mirageen mikä löytyy avsimistä nimellä  mir2000n-naked.zip.Eli miten asennan gauget niin että ne toimivat?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siirrät ne gauges-kansioon ja koitat välttää purkamasta .cab päätteisiä tiedostoja. CABit pannaan myös gauges-kansioon, jos niitä edes tuossa paketissa on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen siirtänyt panel-kansiossa olevat purettavan rollgauges tai vastaavan tiedoston gauge-kansioon ja purkanut sen sinne mutta ei toimi.En ymmärrä tätä konetta laisinkaan.Ohjeetkin ovat ranskaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen siirtänyt panel-kansiossa olevat purettavan rollgauges tai vastaavan tiedoston gauge-kansioon ja purkanut sen sinne mutta ei toimi.En ymmärrä tätä konetta laisinkaan.Ohjeetkin ovat ranskaksi.

Kokeile saatko babelfishin avulla niistä ohjeista mitään selkoa. http://babelfish.altavista.com/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole purettava tuo rollusgauges.CAB, cab-tiedostoja ei kuulu purkaa. Tuon pitää tässä koneessa olla nimenomaan koneen panel-hakemistossa. Lisäksi varmista, että koneen hakemiston nimi on Mir2000N-L niin eiköhän mittarit toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisätään nyt vielä, kun toisessa ketjussa kyseltiin, että Flightsim.comin mir2knak.zip-paketti sisältää tämän saman koneen. Eli homma toimii samalla ohjeella, asennusohjelman jäljiltä Aircraft-hakemistoon tulee koneen hakemisto väärän nimisenä, se pitää itse nimetä Mir2000N-L jotta mittarit toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään