Guest peltipurkki

ehdotuksia koneiksi

35 viestiä aiheessa

elikkä tykkään lennellä DC-3 tyylisillä vehkeillä, eli onko ehdotuksia vastaavanlaisiksi koneiksi (freeware)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Convair 440. File librarysta!

Etsi vielä äänet (ei taitanut löytyä juuri 440 tyypille, mutta ne joita käytän, oli joko suraavaan tai edelliseen versioon). Koitin etsiä / tarkistaa mitkä on käytössäni, mutten valitettavasti löytänyt! Enivei, on itse kone mahtava, ja äänet todella huumaavat!

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käyppäs katsomassa nämä:

Edit: Koitetaas saada linkit kuntoon

www.calclassic.com

www.windrfters.com

ja lisätään yksi:

www.biplaneflyer.co.uk

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin tuon. Muuten hyvä ja hieno mallinnus, mutta sivulle katsottaessa kuva pätkii todella pahasti eli latautuu kauan.

Voiko tehdä mitään säätöä?

Mullakin oli joskus tuo kone mutta ei tällä hetkellä asennettuna. Siis tekstuurit latautuu kauan sivulle katsottaessa 2D-paneelista? Tuleeko siinä näkyviin pala 3d-ohjaamoa vai oliko tuossa koneessa 2D-sivunäkymät? Ymmärtänet mitä tarkoitan.. Jos edellinen, löytyy apu todennäköisesti vain "rautakaupasta". Vaikuttaisi siltä että 2D-ohjaamoa käytettäessä 3D-tekstuurit tippuvat muistista ja ne joudutaan lataamaan aina uudelleen kun katselet sivuille. Tämä siis FS:n yleinen ominaisuus, ei kyseisen koneen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä YS-11:sta minkä Esa kavereineen on tehnyt on kanssa kehuttu. Tosin se ei ole helppo eikä uusi. Mutta ei DC3:kaan ole ;D

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei nyt mä vasta hokasin..

Potkurikone, helppo autopilotti, helppo hallita, kiva tehdä matkaa..

Koneesi on Socata TB-10 Tambigo!!

Löytyy freeware koneena ainakin Avsimistä ja Flightsimistä.

En nyt muista tekijää, mut kun asennan tuon Vesivehmaan kentän, nii kaivan tiedot samalla.

Edit: Siis piti sanomani Tobago.

Tekijät: Jean-Pierre Brisard, Barry Blaisdell ja Bob May.

Ja paketti löytyy tiedostonimellä: tb10blue.zip

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no en kovin nirso muuten kuin ryss... neuk... siis venäläisten koneisiin

:P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

noo... kyllähän noi jotkut antonovit, iljuyshinit(kirjoitetaankohan noin??) ja yakolevit on jotkut ihan sillai hyvii mut tupolevit... :P

niin ja: Lisää :laugh: :laugh:

Mitä tupoleviä tarkoitata ja millä faktoilla...perustelua kiitos..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no en sinänsä edes ole paljoa lennellyt noilla venakoilla mutta useat tupolevit joita olen koittanut ovat raskaita lentää, monet vaativat pitkän kiitoradan, paria en ole saanut käyntiin venäjäksi olevien tekstien takia...jne.  :-\ kyllä ne jotkut on ihan siistejä ja tollai mut... kuiteski ???....

jaaa....ajattelin että puhuit oikeista koneista  8)

Kyllähän niitä täytyy rakastaa jotta simussa niitä jaksaa oppia..ihan senkin takia että venäläiset koneen tekijät pyrkivät aina realismiin simukoneitten kanssa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten Tupoleveista ei voi pitää?  ::)

Kun koneen näkee ja kuulee livenä, niin siitä pitää väkisinkin. Ja kyllä mm. Tsekkien valtiovallassa luotetaan koneeseen.

Tässä Tsekkien Tu-154 kesäkuulta Turusta.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kyllä mm. Tsekkoslovakian valtiovallassa luotetaan koneeseen.

[pilkunviilaus] Eikö Tsekki ja Slovakia ole jo itsenäisiä?  ;D [/pilkunviilaus]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[pilkunviilaus] Eikö Tsekki ja Slovakia ole jo itsenäisiä?  ;D [/pilkunviilaus]

Joo. Pieni lipsahdus vain sattunut.  ;D

Asia korjattu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no jos oikeist koneist puhutaan niin mua ei sais kirveelläkä johonki tupoleviin on viel sen verran itsesuojeluvaistoo

hohhojjaa...käyppä lukemassa aviation safetyn tilastoja joku kerta..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no jos oikeist koneist puhutaan niin mua ei sais kirveelläkä johonki tupoleviin on viel sen verran itsesuojeluvaistoo

Perusteleppas, että miksi luulet etteivät Tupolevit pysy ilmassa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

valvotaanko niiden valmistusta ja testausta kovin tarkasti (uskoisin että jos venäjällä ollaan niin valvonta on vähintääkin puutteellista) :-\

öööhhhh..... :P sinuna pitäisin suun visusti kiinni tuolla tietämystasolla...

En edes viitsi alka kommentoimaan tuota väitettä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

valvotaanko niiden valmistusta ja testausta kovin tarkasti (uskoisin että jos venäjällä ollaan niin valvonta on vähintääkin puutteellista) :-\

Eivätkös nämä venäläiset vehkeet ole kestävimpiä/luotettavimpia kuin muut koneet, eli siis jos niitä otetaan yhtiölle, niin niitä myös pidetään ja pitkään. Jostain olen lukenut tuommoista, tai minulle on sanottu. Ja mikä niistä Venäläisistä tekee niin pahoja että niitä pitää aina moittia ja haukkua? Vai? Minusta ne ansaitsevat saman kohtelun kuin muutkin.

Nimim. Ihmisiä kaikki ollaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse luulisin, että venäläisten koneiden huono maine tulee puutteellisesta huollosta. Tuollahan on joissain paikoissa huoltotoiminnot pahasti retuperällä, ja siitä johtuu joidenkin koneiden huono kunto. Jos huoltotaso olisi sama kuin esim. Suomessa, niin venäläiset koneethan pysyisivät ilmassa vuosisatoja. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään