Guest ToniH22

Finncom paintti Flight1 ATR:lle?

18 viestiä aiheessa

Ne taitaa olla ATR 42-500 koneita, mutta muuten hyvä idea.

Nii joo, mut fiktiivisenä se vois olla ihan hyvä lisä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiits, empä ole tuota huomannutkaan. Onneksi satun omistamaan tuon Eurowingsin ATR:n. Mutta parempi tosiaan vielä Flight1 ATR:lle :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on jo aika pitkällä Finncommin ATA, mutta muutamia yksityiskohtia vielä puuttuu... Jos joku paremmin tietävä vois esimerkiksi kertoa, missä kohtaan siinä psd-templatessa on nokkatelineen luukut?  ??? Paintti olis muuten jo ainakin beta-asteella, mutta kun en oo älynnyt niiden luukkujen paikkoja.

edit: miepä laitan jonkun kuvan siitä, niin saatte sanoa kelpaako muille kun mulle.  ;)

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on jo aika pitkällä Finncommin ATA, mutta muutamia yksityiskohtia vielä puuttuu... Jos joku paremmin tietävä vois esimerkiksi kertoa, missä kohtaan siinä psd-templatessa on nokkatelineen luukut?  ??? Paintti olis muuten jo ainakin beta-asteella, mutta kun en oo älynnyt niiden luukkujen paikkoja.

edit: miepä laitan jonkun kuvan siitä, niin saatte sanoa kelpaako muille kun mulle.  ;)

Sinähän voisit samalla pökäistä saman paintin PAI/FSP:n AI-mallinnukselle? Paintkit löytyy avsim.comista ja sen on tehnyt Tony Fosler.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

WOW!!! Aziaa, tuo kelpaa enemmän kun täydellisesti meikäläiselle. Odotan innolla tuota painttia sinulta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, löytyihän se. Ei niille luukuille olekaan mitään omaa "neliötä" siinä templatessa, ne on vaan tietty paikka siinä rungon alaosan keulassa. Hieman se vaati kokeilua, mutta saatiinpa nekin suhtkoht kohilleen. Kahtokee:

[ attachment removed ]

Pistän paintin jakoon pikimmiten, jos osaan  ;).

edit: No niin, voe tampere, mitä minä sanoin. Joku siinä ylöslatauksessa tökkii. Mutta paintti on sitä vaille valmis, kaipa se saadaan jakoonkin jossain vaiheessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paketti on uploadattu tiedostokirjastoon, pian varmaan myös ladattavissa. Sil vous pliis.

A

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ups.

:-[...

Mites se onnistui? Meinaan noin vastaisuuden varalle olis hyvä tietää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinähän voisit samalla pökäistä saman paintin PAI/FSP:n AI-mallinnukselle? Paintkit löytyy avsim.comista ja sen on tehnyt Tony Fosler.

Joo, mikäpä ettei. Pitää ruveta sorvaamaan nyt kun tuo varsinainen versio saatiin jakeluun eikä tässä ole havillisempaakaan tekemistä..  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Myös Geoff Cooperin Finncomm paintti on ladattavissa Eurowingsin  ATR 42-500:lle. Tuli juuri vedettyä kyseisellä koneella läpäreitä Porissa ja mukavaa oli.  :)

Tässä yksi kuva koneesta:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään