Esa Kaihlanen

Ilmainen TBM-700 julkaistu!

6 viestiä aiheessa

Kieltämättä aika houkuttelevan näkönen..vc ja kaikki. Eli eiku siis latailemaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan upea 3D-mallinnus, mutta äänet ovat kyllä vähän ankeat.

HEHEHE, itse olin taas ihan päinvastaista mieltä. Varsinkin VC:n osalta 3D-malli on aika keskinkertainen, mutta äänistä tykkäsin. Ulkomalli on ihan hieno, joskin siinäkin on "tekstuureilla yritetty peittää virheitä". Tekstuurit sinällään tosin on paketin ehkä parasta antia, mutta surkeat lento-ominaisuudet vie senkin ilon. Lisäksi VC:n mittareiden päivitysnopeus on ala-arvoisen hidas. Käytännössä käyttökelvoton. Huvittavaa on myös se, että koneen "contact pointseja" ei ole kehdattu pistää kohdalleen :P

Mutta kaikenkaikkiaan kuitenkin ihan keskivertoa parempi freeware-paketti ja paremman puutteessa jää omalle kovalevylle. Konetyyppi kun itsessään on viehättävä ja 2D-paneelilla tuota pystyy pienellä vaivalla lentämäänkin. Vielä kun joku tekisi tuohon paremmat lento-ominaisuudet  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tuli kokeiltua. VC:n kanssa lentäminen antoi tunnelman että istuisi ihka oikeassa koneessa (mukava näkymä ja tuntuma). 2D paneeli ei kyllä oikein vastannut odotuksia. Äänet oli senverran pienellä (lapset nukkuu) etten osaa sanoa niistä juuta tai jaata.

T: Mika

Edit: Ei siis hullumpi kone!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh, tää nyt menee eipäs-juupas -keskusteluksi mutta minäkin olin sitä mieltä että ohjaamon 3D-malli ja tunnelma on sinällään hieno. Äänet taas valitettavasti "luuppaa" todella pahasti. Käynnistys kuullostaa kyllä hienolta. Mittarit 3D-ohjaamossa tuottavat myös pahan pettymyksen nykivät niin pahasti että laite on käytännössä lentokelvoton VC:stä käsin. 2D-paneelista en kehtaa sanoa yhtään mitään koska en ole sitä tämän tyyppisissä koneissa viitsinyt käyttää enää ikiaikoihin.

Ihan hieno freeware-paketiksi mutta kuten ennenkin olen tainnut sanoa, nykyinen payware laatu on liian hyvä jotta tällaisista jaksaisi pahemmin innostua. Käynti kovalevyllä jäi parin lennon mittaiseksi..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään