Rolf Niemi

Flight 1 Europe Level-D 767-300 EUR

9 viestiä aiheessa

Simppeli kysymys:

Onko kellään kokemusta kyseisestä lisäosasta ja mitä se vaatii tietokoneelta toimiakseen?

Kyseessähän aika hintava satsaus, enkä viitsisi ostaa "sikaa säkissä". Kävin kyllä ohjelman kotisivuilla, mutta mitään selkeää tietoa ei löytynyt eikä lisenssin omaavien forumille edes päässyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paras "iso kone" lisäosa mitä saatavilla on.. Koneelta se vaatii mielestäni aika paljon. Itselläni ainakin PMDG:n 737 ja PSS:n A320 toimii kevyemmin. Osta ihmeessä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yksi parhaita koneita mitä on koskaan FSälle tehty. :) Hienot systeeminmallinnukset ja muutenkin viimesteilty kone. Ja minun mielestäni kevyempi kuin PMDGn 737... ???

Mutta rahasi eivät todellakaan mene hukkaan! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos nopeista vastauksista - mutta mutta - minulla konetta pyörittää AMD Athlon XP 2100+ -prossu, ja se tässä hieman arveluttaa. Muistia kyllä löytyy 3x512 Mb. Nooh - näyttis on jo vanhahko Ati Radeon 9600 Pro 128 vaikka hyvinhän tuo kokoonpano on toiminut eli..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos nopeista vastauksista - mutta mutta - minulla konetta pyörittää AMD Athlon XP 2100+ -prossu, ja se tässä hieman arveluttaa. Muistia kyllä löytyy 3x512 Mb. Nooh - näyttis on jo vanhahko Ati Radeon 9600 Pro 128 vaikka hyvinhän tuo kokoonpano on toiminut eli..?

Itse vedin paljon huonommalla koneella ja hyvin toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suunnilleen samalla kokoonpanolla täälläkin mennään ja Level-D 767:n kanssa ei ole mitään ongelmia. Yhdyn edellisiin kommentteihin ja suosittelen ostamaan. Samalta porukalta on tulossa myös 757.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suunnilleen samalla kokoonpanolla täälläkin mennään ja Level-D 767:n kanssa ei ole mitään ongelmia. Yhdyn edellisiin kommentteihin ja suosittelen ostamaan. Samalta porukalta on tulossa myös 757.

[offtopic]

757 Mitä missä milloin?

[offtopic]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[offtopic]

757 Mitä missä milloin?

[offtopic]

Työn alla, ei mitään virallista tietoa julkaisusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään