Jouni Rasmussen

Missähän mättää tossa Fokker 50 paneelissa?

2 viestiä aiheessa

Olen asentanut omasta mielestäni ohjeiden mukaisesti fokker 50 paneelin ja olen asentanut myös sen päivityksenkin mutta silti jostain syystä ei suostu fokkerin paneeli  toimimaan. Missähän voisi olla? Olen gauge kansiosta asentanut gaugesit Fs:n gauges kansioon ja äänitiedostot sound kansiosta fs:n sound kansioon siis ne jotka eivät ole koneen kansiossa olevat soundit. Sitten koneen aircraft.cfg tiedostoon en oo koskenut sen jälkeen ku paneelin mukana tuleva aircraft.cfg on asentunut.. pitääkös siihen tehdä jotain muutoksia vai mättääkö se .mdl tiedsoto tai .air tiedostot jotka tulee paneelin mukana?

Kun käynnistän simun ja käynnistän lennon fokker lentokoneella niin paneeli kyllä tulee näkyviin mut mittaristo ei tule päälle vaan pysyvät pimeänä samoin nappulat eivät toimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kyse on Espenin paneelista, niin avaa overhead paneeli (Shift&4 ??) ja laita järjestelmät päälle. Battery switch ja niin edelleen. Mullakin ongelmia ton paneelin kanssa kun heading siirtyy ainoastaan 10 asteen loikkauksin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään