Guest lento

Mistä Ilmainen Suomen Ilmavoimien F-18 ja Hawk?

33 viestiä aiheessa

En ole itsekään löytänyt FAF:n Hornettia mutta FSNordicin File Librarystä saat kyllä Super Hornetin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löysin aikanaan jonkilaisen Suomi-Hornetin: http://www.simviation.com/fs2004military16.htm Hakusana Maliniemi F-18 googleen saa ihmeitä aikaan.  :)

No voi tsiisus tuollaista paskaa ei kyllä mun nimellä tarttis löytyä. Tuo on meidän AI-Hornetin modeli ja sen mukaiset lento-ominaisuudet ja sitten joku on vaan lisännyt ihme paneelit ja muut. Ja ilman lupia tottakai. >:(

Eli varoituksen sana. Tuota EI OLE TARKOITETTU LENNETTÄVÄKSI.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi tsiisus tuollaista paskaa ei kyllä mun nimellä tarttis löytyä. Tuo on meidän AI-Hornetin modeli ja sen mukaiset lento-ominaisuudet ja sitten joku on vaan lisännyt ihme paneelit ja muut. Ja ilman lupia tottakai. >:(

Eli varoituksen sana. Tuota EI OLE TARKOITETTU LENNETTÄVÄKSI.

Itse mietin justiinsa, miksi tuota ei minun koneelta löydy, ja pikaisen kokeilun jälkeen syykin selvisi: vehjettä on mahdoton rullata kunnolla. Mutta kyllä tuo silti ilmassa pysyi, ja lentämisen ilon tarjosi. Onpahan ainoa ilmainen F-18C Hornet. Ulkoasun karuutta ihmettelin, mutta tuo Maliniemen kommennti selittää kaiken. Lainataanpa paketin Read-me:tä

This Aircraft and all its components are properties of the respective authors. Any illegal use of this package is not allowed. It is freeware, do not make money whit it in any way.

Aircraft by M. Maliniemi.

Panel by V. Leightower, E. Marciano and DragonFlight Design.

Sound by B. Magann.

Effects by J. Rosenberg.

Panel rework, air file, general tuning and package by Truncana (anna.esposito27*[omasensuuri]*).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FAF:n Hornet löytyy täältä Nordicilta

Eikos se uusi ainakin ole maksullinen?. Ainakaan ohjeissa olevasta linkistä ei löydy edes sitä sivua mihin se pantti pitää pistää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No höh ei toimi tuo Hawks 50 60 linkki mulla?. FAF hawkia ei siis voi saada simuun?

Avsimistä. Tosin tässä on vain maastokuvioitu versio. Ja kaikissa paitsi lisätankillisessa versiossa on ruma tykki alla. Saisikohan tuon tykin siivottua sieltä alta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no täytyy vaan sitten lennellä suomessa USA:n F/A -18E:lla ja RAF:in Hawkilla :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei siinä Hawkissa mitään vikaa ole, jos tykkää maastokuviosta, tai epärealisisesta roinasta siipien alla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avsimistä. Tosin tässä on vain maastokuvioitu versio. Ja kaikissa paitsi lisätankillisessa versiossa on ruma tykki alla. Saisikohan tuon tykin siivottua sieltä alta...

Mikä paketti se on näistä, missä on tuon FAF:n pantti mukana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä paketti se on näistä, missä on tuon FAF:n pantti mukana?

Mk.50/60 paketti. Ei se tykki mua ainakaan haittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy kattoa miltä tuo FAF hawk näyttää. Ei silti hyviähän nämä Avsim:in Super hornetitkin on, mutta kun Super Hornetteja, eikä tavallisia Hornetteja nii ei oikeen käy, mutta Horneti sekin on :P.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se tykki mua ainakaan haittaa.

Makukysymys, mutta yleensähän niitä lennetään ohjaamosta ;).

Pieni pikainen esittely eri versioista, Lassella taisi olla kohdepuollustusversio alla:

Rynnäkkö

[ attachment removed ]

Kohdepuollustus

[ attachment removed ]

Lisätankit

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voihan pojat. Onkos tuo sitten rahalla hankittu FAF Hawk?, niin komelta näyttää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ymmärsinkö oikein, mutta tuosta freeware paketista ei löydy tätä mallia?

Jep, ja juuri se harmittaa. Haluaako joku vääntää tähän maastokuvioiseen harmaan kuosin? Minulta saa kuvia,

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä ihan rahalla hankittu. Reilu vuosi sitten ostettua paketti joka sisälsi nuo kaikki hawkkien versiot. Itse pidän hieman ihmeellisenä sitä, että jos paketti päätetään julkaista freewarena niin kuitenkin päätetään jättää jotain pois. Kuitenkaan "täydellistä" pakettia ei ole enään myynnissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten tosiaan hyvä tuo Hawki tässä vielä muutama kuva

heh komia tuo Avaa jo se kuomu efekti ;D

Edit eikös ainakin joskus Ilmavoimat kokeillut tuota tykkiä HW:ssa?. Miten muuten käyttääkö Ilmavoimat noissa Hawkeissa sitä ylhäällä olevaan penelia tai lasia mistä näkee nopeuden korkeudet sun muut?

Edit2 löytyykö mistään Hornettia simuun ei Super hornettia?, kelpaa mikä tahansa hornetti kunhan on vaan yhtä hyvä mitä avsim:n Super hortsut.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Eli siis käytetäänkö tätä nossa FAF.n hawkeissa

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli siis käytetäänkö tätä nossa FAF.n hawkeissa

[ attachment removed / expired ]

Eiköhän tuo "lasipaneeli" (HUD, Head-Up Display) ole käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän tuo "lasipaneeli" (HUD, Head-Up Display) ole käytössä.

Hawkeissa? Juu ei ole...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hawkeissa? Juu ei ole...

Kuten Mikko jo mainitsi HUDia ei ole. Kuitenkin gunsight löytyy, joka näkyy hyvin esim.tässä kuvassa. Saattaa mennä joillakin sekaisin sen takia, että onhan tuo paneelin päällä oleva "teline" lähes samannäköinen kuin HUD.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään