Guest andretti

En minä ole rahtari, kuljetan ihmisiä...

4 viestiä aiheessa

jaas, että tällaista tänään kyselisin. minulla on level-d:n 767:ssa asennettuna Antti Eevan tekemä airfinlandin paintti ja kauhukseni huomasin eilisellä lennolla eetn-lhbp-limf että molemmilla tulokentillä minut ohjattiin muitta mutkitta cargo-puolelle vaikei tuo kone niin kovasti siltä rahtarilta näytäkkään. joten mistä kaikkialta voisin muutosta hommaan hakea? olen jo silmäillyt ko. 767:n conffia josta en ainakaan omasta mielestäni löytänyt mitään säädettävää  :-\

edit: niin ajattelin lisätä vielä että käytössä on edit voicepack mutta sehän ei taida tehdä muuta kuin muuttaa kutsun ja sitten ultimate traffi, en ole kuitenkaan silläkään "säätänyt" mitään

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä vaikuttaako asiaan, mutta katsopa että fltsim.xx -kohdassa ei lue ATC_PARKING_TYPES=CARGO. Jos lukee niin vaihda tuo cargo vaikka GATE:ksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakaan minulla ei lue aircraft.cfg:ssä tuota ATC_PARKING_TYPESiä, mutta sen voi sinne lisätä, niin pitäisi edesauttaa portille ohjaamista. Luulisin sen tepsivän tuohon pulmaan. Jos ei, niin häikkää on silloin varmaankin jossain muussa kuin tuossa air finland -paketissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakaan minulla ei lue aircraft.cfg:ssä tuota ATC_PARKING_TYPESiä, mutta sen voi sinne lisätä, niin pitäisi edesauttaa portille ohjaamista. Luulisin sen tepsivän tuohon pulmaan. Jos ei, niin häikkää on silloin varmaankin jossain muussa kuin tuossa air finland -paketissa.

juu ei se vika siinä sun hienossa paintissa ole. paikallistin ongelman fspassengersin aiheuttamaksi, tutkitaan sitä parhaillaan...  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään