Guest HaZa

Joensuu kaatuu

7 viestiä aiheessa

Heippa,

Mistähän mahtaa johtua sellainen ongelma, että EFJO kaatuu Terrainia ladattaessa noin 60% kohdalla. Kaatuminen tapahtuu ainoastaan jos vuorokaudenajaksi on valittu dawn, day tai dusk, eli ei yöllä ollenkaan. Sitten kun ottaa EFJO_STUFF:in pois käytöstä, EFJO toimii. Mistähän mahtaa olla kyse?

--Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et sanonut mitä simua käytät mutta FS2002 versio ei toimi FS2004:ssa. Joensuuhun on päivitys (FS2004:lle siis) jolla maiseman pitäisi toimia moitteetta. Asentaminen saattaa olla hiukan monimutkaista mutta hitaasti ohjeen kanssa homma pitäisi onnistua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ihan sama homma.  Asentelin sen uudelleen alusta alkaen useita kertoja ohjeen mukaan hitaasti vaiheittain, mutta se toimii vain ilman Stuffia.  Siihen olen tyytynyt...   Ja simu on FS2004.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et sanonut mitä simua käytät mutta FS2002 versio ei toimi FS2004:ssa. Joensuuhun on päivitys (FS2004:lle siis) jolla maiseman pitäisi toimia moitteetta. Asentaminen saattaa olla hiukan monimutkaista mutta hitaasti ohjeen kanssa homma pitäisi onnistua.

Joo, mulla on myös 2004 ja viimeksi tänään olen asennellut uusiksi nuo kaikki 3 pakettia (peruspaketti, fix1 ja 2004), mutta aina vaan sama juttu. Ihmetystä herättää erityisesti se, että yöllä toimii ihan hyvin, mutta päivällä kaatuu. FISD_smoke.fx ei myöskään tunnu olevan syyllinen tähän kaatuiluun tälläkertaa.

--Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja EFJO_STUFF kansiossa on nämä 31 filua? Eli vain ne mitkä tulevat 2004_pätsin mukana?

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja EFJO_STUFF kansiossa on nämä 31 filua? Eli vain ne mitkä tulevat 2004_pätsin mukana?

Oho... siinäpä se vika olikin... mulla oli siellä kaks jotain ylimäärästä filettä  :-[ Kiitos PAAALJOON!!! avusta, nyt pääsee taas nauttimaan Joensuun maisemista :)

-- (kiitollinen)Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään