Guest Mighela

Lue ja vastaa

8 viestiä aiheessa

Mistä sais ladattua niitä valmiita konepaketteja kun mä oon nii tyhmä, että en ossaa asentaa paneeleita!  :-[ :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tyhmän sinusta tekee se, ettet selvästikään edes yritä. Tuskin vauvakaan osaa vielä Taylorin polynomeja käsitellä, mutta jotenkin kummasti osasta niitäkin tulee ajan, opiskelun ja lukuisten yritysten myötä diplomi-insinöörejä.. Virtuaali-ilmailuun tarvittava tietotekniikka on kuitenkin melkoisen yksinkertaista, kun siitäkin on jo suurin osa pureskeltu valmiiksi graafisten käyttöliittymien ja ennen kaikkea Googlen ansiosta. Mutta vaatii se silti yrittämistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tyhmän sinusta tekee se, ettet selvästikään edes yritä. Tuskin vauvakaan osaa vielä Taylorin polynomeja käsitellä, mutta jotenkin kummasti osasta niitäkin tulee ajan, opiskelun ja lukuisten yritysten myötä diplomi-insinöörejä.. Virtuaali-ilmailuun tarvittava tietotekniikka on kuitenkin melkoisen yksinkertaista, kun siitäkin on jo suurin osa pureskeltu valmiiksi graafisten käyttöliittymien ja ennen kaikkea Googlen ansiosta. Mutta vaatii se silti yrittämistä.

| gzip | cat

RTFM

$

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidat vissiin haluta ettei kaveri tänne enään paljoa kirjoittele.Se siitä. >:(

Mene vaikka avsim.com:iin ja valitse file library ja sieltä View category: ja 2004 original aircraft tai käytä search toimintaa. Jo alkaa löytymään valmiita paketteja. Muista myös rekisteröityä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Taidat vissiin haluta ettei kaveri tänne enään paljoa kirjoittele.Se siitä. >:(
Ketjun aloittajan ohjeen mukaisesti luin ja vastasin. Samalla annoin oivan vihjeen, jota voi soveltaa muillakin elämänaloilla. Ennen kuin loukkaannut, tarkastele sitä allekirjoitukseni kannalta. Pari vuotta sitten halusin oikeasti, etteivät eräät henkilöt kirjoittelisi tänne. Sitten tajusin, että olen itse ihan samanlainen kuin muutkin. Minun puolestanne kirjoitelkaa vain, kunhan ensin mietitte, mitä olette tekemässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun puolestanne kirjoitelkaa vain, kunhan ensin mietitte, mitä olette tekemässä.

Jos tekisit itsekin näin kuten kirjoitat niin esimerkkisi toimisi paremmin.

Valmiita konepaketteja taitaa olla aika vähän... vaikka paketissa tuleekin koneen mukana paneeli ja äänet jne. niin yleensä ne pitää kuitenkin asentaa "käsin".

Paneelin asentaminen ei ole vaikeaa, ja ohjeissa tosiaan selitetään yleensä mitä tehdään. Kaikkein helpoiten näin: FS2004:ssa toimii lähes kaikki paneelit siten että laitat ne sinne koneen omaan Panel kansioon, siis myös ne *.cab ja *.gau tiedostot vaikka ne yleensä käsketäänkin laittamaan Gauges kansioon. Siellä pitäisi siis olla sitten muutama *.bmp tiedosto, yksi Panel.cfg tiedosto ja sitten ne *.gau ja *.cab tiedostot. (*.cab tiedostoja ei ole kuitenkaan joka paneelin mukana)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Jos tekisit itsekin näin kuten kirjoitat niin esimerkkisi toimisi paremmin.
Taisinpa tehdä.

OT: Matti, profiilissasi oleva kotisivusi ei muuten näy (ainakaan minun IE:lläni).
Osoite vaihdettu. Palvelinpäässä ongelmia, pahoittelen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään