Guest Oppilas

AFCAD-ongelma

6 viestiä aiheessa

Tämä saattaa olla tyhmä kysymys, mutta... Mikähän noista projectai:n sivuilta löytyvistä afcad- paketeista minun pitäisi asentaa, kun ai- liikennettä on tullut lisättyä ja on muutama addon- kenttä ?? Joillain kentillä koneet kun ovat siellä täällä.

E.V.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä saattaa olla tyhmä kysymys, mutta... Mikähän noista projectai:n sivuilta löytyvistä afcad- paketeista minun pitäisi asentaa, kun ai- liikennettä on tullut lisättyä ja on muutama addon- kenttä ?? Joillain kentillä koneet kun ovat siellä täällä.

E.V.

Melkein järkevämpi, kun etsit aina sen jokaiselle addon scenerylle vartavasten tehdyn afcadin (jos ei sellaista tule mukana paketissa). Avsim.comista ja Flightsim.comista kyllä löytyy, jos on löytyäkseen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi, tuli huonosti selitettyä. Tätä ongelmaa esiintyy joillain default- kentillä.

E.V.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos koneet ovat väärässä paikassa, sinulla on sille kentälle väärä AFD käytössä. Jos näin on vakiokentällä, niin katso nyt ensin, ettei sinulla ole sille kentälle mitään itse asennettua AFD:tä käytössä.

PAI:n Official Standard Scenery sisältää parannellut AFD:t vakiokentille (enemmän parkkipaikkoja lähinnä). Sen voit asentaa ja sitten poistaa kaikki sellaiset, mihin olet asentanut lisäosakentän. Niiden lisäkenttien AFD:t taas kannattaa asentaa yksitellen, että tulee varmasti juuri oikealle versiolle tarkoitettu, eikä sössi vakiokenttiä vahingossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiaa sivuten, onko mahdollista saada AI-ATC hyödyntämään useampia kiitoteitä esim tuossa FISDin EFHK sceneryssä? Tällä hetkellä muodostuu melko pitkiä jonoja kun kaikki lähtevät ja saapuvat ohjataan samalle kiitotielle :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään