Guest Autopilot

Rajan retro-paintti vihdoin valmis (Mi-8MTV)

11 viestiä aiheessa

Vihdoin sain kasari-projektini valmiiksi, eli rajavartiolaitoksen 1980-luvun Mi-8 maalaukset Nemethin upeaan Mi-8MTV(Mi-17). Paintin tekeminen kesti melkein kaksi vuorokautta..puuh.. :P

Laitan paintin kirjastoon heti kun kerkiän!  ;)

P.S Kiitos kaikille ilmalupuolella kuvista!  :)

raj1.jpg

raj2.jpg

Mitäs pidätte..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi Torsten! Kylläpä on upea paintti! Ja kun vielä tuon Nemethin härpäkkeen omistan, niin täytyypä heti ladata tuo. Eipä tähän voi muuta sanoa, kuin kiitos!  :)

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tule pahemmin harrastettua noilla simuilla touhuamista, mutta on hienoa nähdä että joku viitsii tehdä tuollaisen.  Hieno homma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvän näköistä! Omaan silmääni lähinnä fillarin kumit kiiltelee hiukan liikaa, ja muutenkin voisi vehje olla vähän vähemmän kiiltävä, mutta nämä on makuasioita. Erittäin hyvin tehty paintti kyllä!

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno paintti Torsten !! Kiinnostusta olisi myös "nykyaikaiseen" painttiin. Onkohan sitä mahd. olemassa jossakin ?? Avsimin ja flightsimin olen kahlannut ja googlella tonkinut, mutta en vaan meinaa löytää..

E.V.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno paintti Torsten !! Kiinnostusta olisi myös "nykyaikaiseen" painttiin. Onkohan sitä mahd. olemassa jossakin ?? Avsimin ja flightsimin olen kahlannut ja googlella tonkinut, mutta en vaan meinaa löytää..

Luulen, että sellaista ei ole tehty, kun ei sellaista ole tainnut koskaan olla olemassa Mileissä silloin, kun niitä vielä Rajalla oli...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, voipi olla aika nihkeetä. Ehkä sitten joskus tulevaisuudessa.

E.V.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään