Guest flaitsimulaatori

Häiritsevätkö simun "errorit" jatkuvasti lentelyäsi?

24 viestiä aiheessa

Tämmönen polli tänään..  :P  Itellä ei häiritse kovinkaan paljoa.. On kyllä joskus häirinnyt, mutta olen saanut sen loppumaan. Onneksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ole normaalin matkalennon aikana pitkään aikaan tiltannut. Muutaman kerran tilttasi Samsoftin Very Singapore maiseman yhteydessä, kun poistin maiseman niin ei enään tiltannut.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla tilttaa aina välillä. Onneksi aika harvoin, mutta kun simu kaatuu niin meinaa mennä nyrkki ruudun läpi. >:( Pompin vähän aikaa paikoillani, kiroilen, ja vähän ajan päästä rauhoitun ja menen ulos kävelylle mietiskelemään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen, kun oli multiplayer eventti ja koneeni kaatui siinä alussa, niin ette usko kuinka pompin, hakkasin ja kirosin. ;D

Joskushan tuo tilttaus haittaa, mutta harvemmin minulla tilttaa.

Ajattele tätä: Lennät Ibizasta multiplayerissä. Noin kahden tunnin jälkeen olet aloittanut laskun Pariisiin. Sinulla on hauskaa. Olet kääntymässä finaalin kun... PAM! Simu palaa työpöydälle ilman mitään virheraporttia! >:( Ja perustuu tositapahtumiin. Kyllä silloin tuli kirottua aika paljon. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattele tätä: Lennät Ibizasta multiplayerissä. Noin kahden tunnin jälkeen olet aloittanut laskun Pariisiin. Sinulla on hauskaa. Olet kääntymässä finaalin kun... PAM! Simu palaa työpöydälle ilman mitään virheraporttia! >:( Ja perustuu tositapahtumiin. Kyllä silloin tuli kirottua aika paljon. :P

Mistäköhän syystä noinkin tapahtuu kun ittelle kerran on tapahtunut, ärsytti nii vatusti meinas ruutu lähteä ikkunasta läpi  no ei nyt sentää mutta kirosin aika pahasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäköhän syystä noinkin tapahtuu kun ittelle kerran on tapahtunut, ärsytti nii vatusti meinas ruutu lähteä ikkunasta läpi  no ei nyt sentää mutta kirosin aika pahasti.

En ole varma, mutta pari syytä voisi olla vaikkapa: maisema-bugi (maisemassa on joku virhe, joka aiheuttaa kaatumisen) tai RAM-muistin loppuminen. Viisaammat korjatkoon/lisätköön tähän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole varma, mutta pari syytä voisi olla vaikkapa: maisema-bugi (maisemassa on joku virhe, joka aiheuttaa kaatumisen) tai RAM-muistin loppuminen. Viisaammat korjatkoon/lisätköön tähän.

Niin voishan se tietenkin ilmottaa jollain errorilla mikä mättää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla simu pysyy muuten loistavasti kasassa, mutta kun nappaan kouriini Sánchez-Castañerin ATR 72-500 -nimisen härpäkkeen, tilttaa simulaattori parin minuutin sisällä joka kerta. Missähän vika? File libraryssa repaintin kohdalla ainakin lukee, että "For FS2002, FS2004".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla simu pysyy muuten loistavasti kasassa, mutta kun nappaan kouriini Sánchez-Castañerin ATR 72-500 -nimisen härpäkkeen, tilttaa simulaattori parin minuutin sisällä joka kerta. Missähän vika? File libraryssa repaintin kohdalla ainakin lukee, että "For FS2002, FS2004".

Siksi, koska Sánchez-Castañer ei ole päivittänyt ATRnsä FS2004:selle. Joku muu teki sen ilman lupaa ja julkaisi sen täynnä bugeja. Koska hän julkaisi sen Castañerin nimissä, kaikki paketin ladanneet ottivat yhteyttä/valittivat hänelle. Sánchez-Castañer on nyt lopettanut lisäosien tekemisen. Aika surullinen tarina. :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen surullinen Sánchez-Castañerin (ja ATR:n) puolesta. Oli minusta aika halju temppu :'(.

Onneksi Airbusseissa riittää lennettävää :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei suoranaisesti lentämistä haittaava bugi, mutta valmistautumista se haittaa sitä enemmän. Koneluettelosta ei voi katsella kuin paria konetta tai maalausta, ennekuin koneeseen iskee totaalinen jäätyminen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoittanet tuota maalaamaani repainttia? Maalasin sen käyttämällä FS2002:n mallia, mutta tietääkseni koneen ulkomalli ei ole muuttunut miksikään FS2004:ssä. Latautuuko tuo kone sinulla oikein ennen kaatumista?

Asiassa pysyäkseni, simu kaatuu minulla hyvin harvoin. Näin käy yleensä silloin, kun kokeilen tekemiini lentokenttiin tekemiäni muutoksia käynnistämättä simua (FS2002) uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viimeksi tiltannut niin kauan aikaa sitten etten muista milloin... On tiltannnut 2 kertaa viimevuoden joulun jälkeen.(Konetta päivitettiin)

Aina kun minulla tilttaa, se johtuu koneen ylirasittamisesta, eli liian kovat graffat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elä ihmeessä näyttöä heitä ikkunasta, ei se hänen vika ole. Heitä se siellä pöydän alla(missä teillä onkaan) sijaitseva tietokone.:D Sen vika se on ;)

t. Nieminen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tilanne: Olet juuri päässyt hoitamaan EFHK TWR positiota Jämijärven leirin aikana. Yhtäkkiä suurimman ruuhkan ollessa ilmassa koneesi jumittuu hetkeksi, sitten se kaatuu kokonaan. Tässä sinua on kuvattu salaa.  ;D ;D  http://radified.com/video/damn_pc.htm  (Tallentakaa koneelle)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitkä errorit?  ;)

Itselläni taitaa olla vierähtänyt vuoden päivät siitä kun simu on tiltannut :). Eli ei todellakaan häiritse

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Häiritsee niin paljon että tässä viikko sitten otin pois kokonaan ettei mene hermot lopullisesti. Puolisen vuotta sitten ostin uuden tuliterän konepaketin. Olen lentänyt varmasti yli tuhat lentoyritystä tähän asti, mutta niistä ehkä kymmenen on ollut sellaisia että olen päässyt tilttaamatta määränpäähän saakka. Tosi hyvä onnistumisprosentti tai sitten pirun hyvät hermot?

Olen hakenut tältä sivustolta kaikki vinkit, käynyt läpi googlet, yahoot, avsimit jne. mutta mistään ei ole löytynyt toimivaa kikkaa. Edes täysin puhdas asennus (siis kaikki defaulttia, ei noCD:tä, eikä edes 9.1 päivitystä) ei estä tilttaamista. Yleisimmät valitukset ovat olleet terrain.dll, joskus harvoin FS9.exe, ja harvemmin panel.dll. Uuden asennuksen jälkeen alkoi myös ctd (=crash to desktop) lisääntyä. Edellisellä kerralla kun asensin simun uudestaan, tuntui että 9.1 päivitys vain lisäsi ctd:tä. Tietokoneelle ei ole myöskään asennettu kuin tarvitsemani ohjelmat, joten niiden yhteensopivuudessa ei luulisi olevan mitään ongelmaa, koska ne eivät ole päällä silloin kun olen kokeillut lennellä. Simu taisi olla myös ihan ensimmäinen asennettu ohjelma tähän koneeseen.

edit: kokeilin asentaa muitakin 3d pelejä ja samanlaiset random crashit vaivasivat niitäkin. Muuten kone toimii mainiosti, mikään diagnostiikkaohjelma ei valita mistään ja 3Dmark antaa ihan soveliaat pisteet.

Koneen sisälmykset on tässä. AMD sempron 3000+, 1024DDR, MSI K7N2 Delta emolevy. Club 3d Radeon 9600XT. Äänikortti on emoon integroitu ja käyttiksenä Windows XP home OEM + SP2.

Edellisellä koneella, (AMD900, gforce2, soundblaster live!, windows98), tapahtui vain harvoin kaatumisia ja silloinkin oli yleensä kuskissa vika.

edit: Vikaan löytyi ratkaisu pitkällisen etsinnän jälkeen ja se on totaalisen huono ja kaikkeen sopimaton Club 3d:n näytönohjain jolla kaatuu randomina joka ikinen hiemankin tehoa vaativa 3d ohjelma, grafiikkaohjelma tai peli. Ei voi mitään  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Häiritsee välillä. Kun on noin 2500 Sceneryä. Niin aina välillä jossain on vikaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään