Guest Arnoldi

Mun sahalaidat.

10 viestiä aiheessa

Moi.

Mulla on semmonen ongelma et mä en siis millään saa pois tota mun sahalaitaa.Oon yrittäny tehdä sen minkä osaan, mutta ei auta. Eli näytönohjaimenani on radeon 9000 ja mulla on windows xp. Jos joku osais auttaa olisi kiva. :-[

vielä kuva:

[ attachment removed / expired ]

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Radeon 9000 on valitettavasti aikansa elänyt tänä päivänä.. Mikäli et ole jo koittanut, niin laita näytönohjaimen asetuksista reunanpehmennys (anti-aliasing tjsp.) päälle. Simun asetuksistakin tuo reunanpehmennys löytyy, mutta vie kuulemma enemmän tehoa, kun tuolta näyttiksen asetukista. Jos ei nämä auta niin taitaa sahalaidasta päästä pois vain näyttiksen uusimalla :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä vähän ajattelinki et 9000 saattaa olemaan jo liian hepponen, ku ei millään taho saaha paremmaks. Ja kun sieltä simun sisältä sitä venkslaa nii pelistä ei tuu mitään,ku hidastuu niin jumalattomasti.Siis eiku uutta ohjainta ostamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve.

Minulla oli itselläni aikaisemmin tuo sama Radeon 9000:n. Hakemalla uusimmat ajurit ym. joko ATI:n omilta tai Omega driversin sivuilta sain simun kuvan ihan asialliseksi. Ei näkynyt sahalaitaa juuri ollenkaan, mutta toisaalta myös FPS:ät olivat melko vaatimattomat. Muistaakseni noilla Omegan ajureilla sai paremman tuloksen aikaiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äsken kokeilin muutella noita resoja niin sitten ku laitoin 960x720 nii simu jäi siihe. Kuva on semmonen et ei voi hiirellä liikutella ja vaikka käynnistää uudelleen niin ei onnistu. Pitää ilmeisesti asentaa kokonaan uusiks. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannata asentaa simua uudestaan. Mene käynnistä valikkoon ja etsi sieltä se simun käynnistys kuvake ja laita sieltä se troubleshooting ja reset defaults.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äsken kokeilin muutella noita resoja niin sitten ku laitoin 960x720 nii simu jäi siihe. Kuva on semmonen et ei voi hiirellä liikutella ja vaikka käynnistää uudelleen niin ei onnistu. Pitää ilmeisesti asentaa kokonaan uusiks. >:(

Vaihdappa resoluutiota takaisin "manuaalisesti" fs9.cfg-tiedostosta..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannata asentaa simua uudestaan. Mene käynnistä valikkoon ja etsi sieltä se simun käynnistys kuvake ja laita sieltä se troubleshooting ja reset defaults.

Toi troubleshooting auttoi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään