Tatu Kantomaa

Concorde SSTSIM

12 viestiä aiheessa

Hyvät herrat, Flight1.comista löytyy nyt sitten uusi Concorde joka näyttää todellakin parhaalta tähän mennessä FS:lle tehdystä Concordesta. Mukana tulee mm. kaikki mallit, prototyyppi ja pre production koneet olivat hiukan eri näköisiä ja mallisia kuin itse production mallit. Mukana on myös virtual cockpit ja cabin, systeemit mallinnettu ja näyttäisi olevan fuel loader ym. ym.

Ladattu on, ostettu ei....  :P hirvittää tämä lisäosien määrä....

Tämän koneen pohjana on KOCH Concorde joka vissiin julkaistiin vain Englannissa. Näyttää kyllä kaikin puolin hyvältä.  8)

http://www.flight1.com/products.asp?product=sstsim

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ja downloadauksella on kokoa 228MB  :o

Eli on tuossa Concorde paketissa ainakin tavaraa. Itseäni tuo kyllä kiinnostaisi koska tuo Koch Median Concorde oli jo aikanaan kehuttu lisäosa.

Tosin nyt täytyy pitää taukoa näitten lisäosien ostamisen suhteen. On nimittäin tultu ostettua lyhyen ajan sisällä Eaglesoftin Cirrus, Reality-XP Sandel ja 50N 737 eli rahaa on palanut varmaan noin 50€  :P Täytyy säästää MasterCard saldoa tuohon PSS:n 777:n  ;D

Muuten kyllä kuolaan tuon SSTSIM:n Concorden perään. Mitähän uutta tuossa paketissa muuten on verrattuna Koch Median Concordeen ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekkin kuolaan tuon perään! Seuraavaksi ajattelin ostaa nuo BEV teksturet, mutta silmiini sattui juuri tämä Concorde... ja nyt himottaisi ostaa tämä! :-\ Itse pidän Concordesta todella paljon (kuka nyt ei pitäisi) ja tuo olisi myös kiintoisa haaste opetella. :) Kestäisi ainakin minulla aika kauan opetella tuon koneen kaikki systeemit. :P No, mä lähden varmaan nyt kävelylle miettimään, minkä lisäosan ostaisin. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt saattaa todellakin käydä niin, että PSS:n Concorde vaihtuu tähän SSTSIM:n vastaavaan. Sen verran hyvälle vaikuttaa!

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko tuo PSS:n Concorde muuten edes hyvä? Ymmärrän sen, että tämä SSTSIM:in tuote jyrää sen, mutta millä tasolla se PSS:n Concorde edes oli? PMDG:n tasoinen? PSS:n tasoinen? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt olen tuossa vähän rundia heitänyt tällä SSTSIM:n Concordella ja ihan hyvin pelittää muuten, mutta simun kaatuessa en saanut ladattua reittipisteitä INS:ään. Harmi homma, sillä niiden syöttäminen vie melkoisesti aikaa. Pitää katsoa, onko vika minussa vai eikö tuo lentojen tallentaminen toimi tuolta osin.

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt olen tuossa vähän rundia heitänyt tällä SSTSIM:n Concordella ja ihan hyvin pelittää muuten, mutta simun kaatuessa en saanut ladattua reittipisteitä INS:ään. Harmi homma, sillä niiden syöttäminen vie melkoisesti aikaa. Pitää katsoa, onko vika minussa vai eikö tuo lentojen tallentaminen toimi tuolta osin.

Eikös näin ole useimmilla koneilla, jossa on FMC tai joku vastaava monimutkainen systeemi? Esim. LDS:ssä, jos simu kaatuu ja autosaven kautta jatkaa lentoa, niin FMC pitää ohjelmoida uudelleen. Itse en laskisi tuota miinuksena, koska suunnilleen kaikilla payware-koneilla on tuo ongelma.

Niin, ja mikä on koneen ensivaikutelma? LDS/PMDG-tasoa? Itse ajattelin tuon hankkia syyslomalla ja keskittää kaikki ajatusvoimani manuaalien lukemiseen. Odotan innolla jo ensimmäistä yliääni-lentoani: Pariisi--> Miami. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin viimeksi, kun lensin LDS:llä, niin simun kaaduttua pystyin jatkamaan lentoa ihan OK. Myös FMC oli kuvioissa mukana. Mielestäni valmistajat voisivat kiinnittää enemmän huomiota tähän tallennukseen ja tehdä siitä toimivan. Voi joku hyvä kone jäädä vähäiselle lentämiselle, kun kypsyy tämmöisiin ongelmiin. Muuten vaikuttaa tämä Concorde ihan makealle pelille.

Jonne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en ole niinkään Corneelilla lentänyt  :-\ Hienon näköinen kone ulkoa ja sisältä, ei siinä mitään  :laugh: Aluksi pitää freewareilla lentää ennenkuin lankean tuohon! Meikäläisestä jotenkin tuntuu että koko kone on mennyttä aikaa, mutta kyllähän tuolla freewarella voi alkuun kuitenkin voi lentää!  8)

[Vaikka hullulta tuntuukin]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en ole niinkään Corneelilla lentänyt  :-\ Hienon näköinen kone ulkoa ja sisältä, ei siinä mitään  :laugh: Aluksi pitää freewareilla lentää ennenkuin lankean tuohon! Meikäläisestä jotenkin tuntuu että koko kone on mennyttä aikaa, mutta kyllähän tuolla freewarella voi alkuun kuitenkin voi lentää!  8)

Itse en yleensä lennä "vanhalla raudalla", pidän juuri Lnavista, Vnavista ja FMCstä. Mutta Concorde voisi olla todella virkistävä vaihto. Concorde oli aikansa modernin kone, ja sen autothrottle oli kuulemma aivan parhaasta päästä. Kaikki proseduurit kiinnostaa myös (nousussa otettiin kellolla aikaa melunvähennysproseduurissa), ja muutenkin lentelyä pinnalla FL560-FL600 nopeudella Mach 2.0 on varmaan erittäin siistiä. 8) Syyslomalla tuo kone menee hankintaan, ehkä jo ennen. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään