Guest teropa

Video: Level-D fiilistelyä :)

11 viestiä aiheessa

Hieno video. AP oli kylläkin päällä koko ajan ;D. Mites muuten kuulukos noita penel valoja kanssa pitää päällä kun ne puttu tuosta videosta kokonaan?. Taisi kerran olla alussa pällä vähän aikaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä oli ehkä paras fs-video, mitä olen koskaan nähnyt, hyvä!  Taidankin pitkästä aikaa ottaa oman seiska-kuus-seiskani virtuaalihangaaristani ulos ja lähteä vähän lentelemään.

T: Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AP:n kuuluukin olla päällä melkein koko ajan :).

Paneelivalot pidetään sillä tolalla miten lentäjä itse haluaa. Itse pidän enemmän "dark cockpit" konseptista, eli en pidä esim simussa noita floodeja öisin päällä laisinkaan. Sitten on ihmisiä, jotka pitää enemmästä valosta. Videolla käytin cockpit prepin aikana kaikkia valoja päällä (LT OVRD), jonka sammuttaminen myös filmillä näkyy.

Janne, kiva jos sain inspiroitua! ;)

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäs koneen oot ottanu? Ei varmaan ihan avsimistä löydy.

edit: Monikko sana korjattu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäs koneen oot ottanu? Ei varmaan ihan avsimistä löydy.

Kone on taas maksullinen Level-D 767 ;) Voi ostaa mm. tuolta: www.flight1.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no tiedättekös mitään boeingt "perheessä" olevaa konetta jonka saisi freewarena ja siinä olsii virtualcockpit ja hyvät soundid kuin tossa videossa kuului missä kohalla on flapsit ym.

kiitän.

oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno video. AP oli kylläkin päällä koko ajan ;D. Mites muuten kuulukos noita penel valoja kanssa pitää päällä kun ne puttu tuosta videosta kokonaan?. Taisi kerran olla alussa pällä vähän aikaa?

Noita ei vissiin (IRL) pidetä päällä! Haittaavat hämäränäköä! EN oo ihan varma korjatkaa jos olen väärässä. Vai oliko se niin, että dome valoja ei pidetä päällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noita ei vissiin (IRL) pidetä päällä! Haittaavat hämäränäköä! EN oo ihan varma korjatkaa jos olen väärässä. Vai oliko se niin, että dome valoja ei pidetä päällä.

Jep siitä taisi ollakkin puhetta jossain toisessa threadissa,että silmät tottuu paremmin pimeään ja onnettomuuden sattuessa helpompi löytää ulos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään