Juho Hannukainen

IFK Mariehamn liigassa - enemmän lentomatkustajia?

9 viestiä aiheessa

Tuli vain mieleen, että nyt kun IFK Mariehamn on liigassa ja sen kotipeleihin matkustaa ehkä hieman varakkaampia joukkueita kuin alemmilla sarjatasoilla, niin mahtaakohan lentomatkojen kysyntä Maarianhaminaan kasvaa...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli vain mieleen, että nyt kun IFK Mariehamn on liigassa ja sen kotipeleihin matkustaa ehkä hieman varakkaampia joukkueita kuin alemmilla sarjatasoilla, niin mahtaakohan lentomatkojen kysyntä Maarianhaminaan kasvaa...?

Matseja esimerkiksi ykkösdivarissa tulee vain kaksi... Olen itse Gösta Sundqvistin perustaman Atlantis FC:n toiminnassa mukana ja me matkustamme tarvittaessa Affenanmaalle aina Viking Linella, joka on sponssimme.

25 henkeä on normaali iso rinki, joka matkustaa. Viisi tuollaista keikkaa ei vielä kesää tee lentoyhtiöille... Ykkösdivarissa rinki saattaa olla vain 16 henkeä, joten hurja bisnesmasiinan rasvaaja fudisjengi ei ole. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matseja esimerkiksi ykkösdivarissa tulee vain kaksi...

No mutta siksihän minä tätä kysyn, kun kerran MIFK nousi Veikkausliigaan...

Jäljellä olevat ottelut (http://www.ifkmariehamn.com/fotboll/):

Sö 29.05 19.00 IFK - Tampere Utd

Lö 04.06 16.00 KuPS - IFK

Sö 12.06 19.00 IFK - FF Jaro

On 15.06 19.00 KooTeePee - IFK

Sö 19.06 19.00 IFK - AC Allianssi

Sö 29.06 19.00 MyPa - IFK

Lö 02.07 16.00 RoPS - IFK

Sö 10.07 19.00 IFK - TPS

Sö 17.07 19.00 Tampere Utd - IFK

Sö 24.07 19.00 IFK - HJK

Sö 31.07 19.00 FF Jaro - IFK

On 03.08 19.00 IFK - TP-47

Lö 13.08 16.00 IFK - FC Haka

Sö 21.08 18.00 TPS - IFK

Må 29.08 19.00 IFK - MyPa

To 01.09 19.00 AC Allianssi - IFK

Sö 11.09 19.00 IFK - KooTeePee

Sö 18.09 19.00 FC Haka - IFK

On 21.09 19.00 IFK - FC Inter

Sö 25.09 16.00 IFK - KuPS

Lö 01.10 16.00 FC Lahti - IFK

Aika paljon reissaamista, siis.

Tosin osuipa tuossa juuri tänäinen Ilta-Sanoamat käteen, joka kertoo MIFK:n käyttävän lähinnä laivaa, junaa ja bussia matkoihinsa, tosin joskus konettakin. Mutta miten vierasjoukkueet?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olin kaverin kanssa viime syksynä Viking Linella matkalla Ruotsista Helsinkiin ja eksyttiin siinä sitten sellaiseen outoon nuorten jannujen örvellysporukkaan. Hetken perästä selvisi, että kyseessä oli juuri tuon Affenanmaan joukkueen palaajia, jotka olivat matkalla Ruotsista kotiin Ahvenenmaalle. Eli laivaa he silloin käyttivät.

Tosin osalle pojista kävi aika hauska temppu kun laivan saapuessa Maarianhaminaan olivat siinä määrin viihteessä, että eivät ehtineet ulos laivasta...:) Matkustivat sitten Helsinkiin ja ihmettelivät aamulla miten pääsisivät Maarianhaminaan kun rahaakaan ei juuri ole.. legendaarista. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olin kaverin kanssa viime syksynä Viking Linella matkalla Ruotsista Helsinkiin ja eksyttiin siinä sitten sellaiseen outoon nuorten jannujen örvellysporukkaan. Hetken perästä selvisi, että kyseessä oli juuri tuon Affenanmaan joukkueen palaajia, jotka olivat matkalla Ruotsista kotiin Ahvenenmaalle. Eli laivaa he silloin käyttivät.

Tosin osalle pojista kävi aika hauska temppu kun laivan saapuessa Maarianhaminaan olivat siinä määrin viihteessä, että eivät ehtineet ulos laivasta...:) Matkustivat sitten Helsinkiin ja ihmettelivät aamulla miten pääsisivät Maarianhaminaan kun rahaakaan ei juuri ole.. legendaarista. :D

Muutama vuosi sitten muuan salibandyjengille kävi samoin, kyseessä oli vieläpä liigajoukkue, yökerhossa olleet eivät huomanneet satamaan tuloa ja menivät ruotsiin saakka, seuraavan päivän matsi pelattiin niillä harvoilla miehillä jotka maarianhaminassa olivat skarppeina, heitä taisi olla yhden kentällisen verran ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään