Guest JTL

Switzerland Professional? (Toimii klo 1:20)

8 viestiä aiheessa

Asensin Switzerland pro:n ja sen texturit eivät näy oikein. Pääosin näkyy FS:n omat textuurit jossain muutamassa paikassa vain näkyy sceneryn oaa texturia.  :-\

Mistäköhän tuo voisi johtua?

Onko kellään toimivaa sceneryä, joka tietäisi mahdollisen korjauksen?

Mikä on oikea library järjestys? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä on oikea library järjestys? ???

Kun sä asennat sen niiltä kahdelta CD:ltä, niin se asennusohjelma tekee ne tarvitsemansa scenery.cfg-merkinnät ihan itse ja toimii ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun sä asennat sen niiltä kahdelta CD:ltä, niin se asennusohjelma tekee ne tarvitsemansa scenery.cfg-merkinnät ihan itse ja toimii ;)

Asensin niin, mutta scenery.cfg merkintöjä ei tullut joten aktivoin ne itse. Täytyy poistaa ja asentaa uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin uudelleen asennusta, mutta textuurit ovat vieläkin FScenen perustextureita.

En löydä scenery.cfg:stä merkintöjä, miten aktivointi pitäisi näkyä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En löydä scenery.cfg:stä merkintöjä, miten aktivointi pitäisi näkyä?

Ainakin mulla sinne scenery libraryyn ilmestyi neljä tai viisi kohtaa, jotka alkaa malliin Flylogic_SwissPro tai jotain vastaavaa ja jokaisessa kohdassa oli raksi ruudussa valmiiksi, eli ne osiot oli aktivoitu. Siinä on muistaakseni meshit, kentät, phototekstuurit (ja jotain muuta vielä) erillisinä osioina, joista jokainen on scenery libraryssa erillisenä rivinä...

En nyt kuitenkaan enää voi tarkistaa, kun ei ole kauan, kun uninstalloin tuon sceneryn, enkä kehtaa kolmea gigaa asentaa vaan tarkistamisen ilosta. Vaikka se hieno onkin, niin kyllästyin lopulta siihen, kun siinä ei ole autogenia ollenkaan, ja monet kenttäscenet ei ole kunnolla yhteensopivia tuon paketin kanssa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain sen toimimaan kun asensin manuaalisesti kaikki 6 osiota scenery-libraryyn.  :o

Nyt asensin ne ylimmäksi ja toimi. 

Airports

lc...

lc...

lc...

lc...

Elevation

Onkohan saatavilla tai tulossa autogen patchiä ja onko yhteensopivuus patchiä LSZS Samedan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkohan saatavilla tai tulossa autogen patchiä ja onko yhteensopivuus patchiä LSZS Samedan?

En ole löytänyt autogen patchia, enkä usko, että sellaista on ainakaan lisäosan tekijältä itseltään tulossa. LSZS:stä en muista, toimiko se, vai ei...

Mutta itse olen ollut tyytyväinen löytämääni Sveitsin freeware meshiin ja landclasseihin. Ne toimii huomattavasti jouhevammin ja freeware-kentät toimii niiden kanssa loistavasti. Eihän tuo tietenkään ole ihan yhtä näyttävä ja tarkka, kuin photoscenery, mutta autogenit, sulavuus jne. korvaavat kyllä menetetyn näyttävyyden. Esim. tuo Swiss Pron mesh on aivan uskomattoman raskas...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään