Guest Tommi

Simun Flightplanner Ongelma

6 viestiä aiheessa

Elikkä ongelma on sellainen että kun yritän tehdä simun omalla Flightplannerilla esim. EGLL - KJFK -reittiä niin se vetää reitin jostain Alaskan kautta . Näin käy aina kun yritän tehdä jotain Atlantin ylitys reittiä. Mikäs on vikana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maapallo on pyöreä, ja vaikka viiva vetää vänkyrään niin reitti menee suoraan. Tämä siis jos otit sen "direct GPS" valinnan.

Joo tiesin kyllä tuon mutta kun minulla on "High altitude airways" valinta päällä niin reitistä tulee tällainen:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Reitin on jostain syystä aivan pakko käydä tuommoinen mutka Alaskassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Bugi mikä bugi,aivan sama vika meikäläisellä,kun itse lensin tuon lennon niin korjasin sen "käsin".Eli venyttelin sen punaisen viivan sopiville reitti pisteille ja vor:lle.Netistä jostain muistaakseni kävin niitä reittejä katselemassa.Vähän virittelyä se vaatii mutta onnistuu kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Bugi mikä bugi,aivan sama vika meikäläisellä,kun itse lensin tuon lennon niin korjasin sen "käsin".Eli venyttelin sen punaisen viivan sopiville reitti pisteille ja vor:lle.Netistä jostain muistaakseni kävin niitä reittejä katselemassa.Vähän virittelyä se vaatii mutta onnistuu kuitenkin.

Se ei ole varsinainen bugi, simu vaan "ajattelee" sen reitin tuolla tavalla. Olis kyllä kätevää, jos tuohon löytyis joku päivitys :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään