Tuomas Kuosmanen

Reality XP Garminin käyttäjille hiukan nannaa

4 viestiä aiheessa

Bongattu RealityXP:n foorumeilta:

Hi All,

Garmin has updated its Garmin Trainer with a new database cycle 0509. After checking, I confirm they do work with the Reality XP software. The only change in fact is the database. You can download the new trainers from the Garmin web site:

http://www.garmin.com/products/gns530/#

If you want to update without loosing your actual settings in your Garmins (flight plans, etc…):

-          rename your Garmin trainer folders (should be in your C:\Program Files\GARMIN\ or for some others C:\GNS430 or C:\GNS530)

-          install the new ones

-          copy Americas.img and Intrnatl.img and FDEPRDCT.EXE from the new installation folders, to the renamed folders.

-          Delete the new installation folders, and rename back your previous folders!

After a couple tests, we will publish an official note on the forum and website, but our initial analysis show the udpate is good to go with the Reality XP 430XP and 530XP!

Jean-Luc

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees, kiitos Tuomas.

Sen verran noista Trainereista, että mulla ainakaan nuo vimpaimet ei toimi jos niiden asennuspolkuna on se mitä itse asennusohjelma tarjoaa. Aensin nuo C:\GARMIN\500 ja C:\GARMIN\400 polkuihin niin homma toimii. Noissa kansioiden nimissä ei saa vissiin olla välilyöntejä eikä nimet liian pitkiä. Nämä Trainerit ovat vanhoja 16-bittisiä ohjelmia eikä ne minulla kyllä WinXP Home koneessa pyöri muuten kuin asentamalla noin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitääpä ladata ja säädellä ni pääsee nauttimaan ;) Kiitos paljon tästä tiedosta 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään