Ville Viiperi

PAI ATR-72 Simun konevalikkoon.

6 viestiä aiheessa

Hei.

Minulla lentää PAIn ATR-72 simussa, mutta ne eivät ole konevalikossa. Miten ne saisi näkymään, että voisisin lennellä albiinoilla jonka olen maalannut ynm.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei.

Minulla lentää PAIn ATR-72 simussa, mutta ne eivät ole konevalikossa. Miten ne saisi näkymään, että voisisin lennellä albiinoilla jonka olen maalannut ynm.

Lataa sellainen ohjelma kuin AirEd ja muuta sen avulla koneen .air filussa oleva aircraft type=2 aircraft type=0:aan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AI koneet eivät ole konevalikossa sen takia että jos ne olisivat ne hidastaisivat simun ja lentokonevalikon latautumista liian paljon.

Jos kuitenkin haluat ne näkyviin niin lataa www.avsim.com stä ohjelma nimeltä BBQ Hide AI bbqhideai.zip Sillä saa kätevästi vaikka kaikki AI koneet näkymään simuvalikossa.

Itse en kyllä suosittele lentämään näillä Project AI:n koneilla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en kyllä suosittele lentämään näillä Project AI:n koneilla

En kyllä niillä paljon lennäkkään. Joskus ;) Asennan vain atr-72, en muuta. Siis onko tämä AirEd-muistio se joka pitää siirtää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kyllä niillä paljon lennäkkään. Joskus ;) Asennan vain atr-72, en muuta. Siis onko tämä AirEd-muistio se joka pitää siirtää?

Avaat tuolla AirEdillä sen Atraimen .air tiedoston ja muutat mainitsemani kohdan kakkosen nollaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Avaat tuolla AirEdillä sen Atraimen .air tiedoston ja muutat mainitsemani kohdan kakkosen nollaksi.

Oho, nyt äkkäsin ja se toimi, kiitokset vielä kerran :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään