Guest MikaPohjo

Osa AI-liikenteestäkiertää Skandinavian kautta...

4 viestiä aiheessa

Tää nyt on vähän ihme juttu. Huomasin eilen kun lensin lentoa EFHK-EDDF kuinka KLM:n lento EHAM-LEPA lensi vieressäni Ruotsin rannikon edustalla!!!!!  ??? Ja perästä tuli myös BA:n EGLL-LGRP sekä Deltan KJFK-EGLL...onko tässä nyt jotain järkeä???  >:(

EDIT: Olihan siellä myös muita, mutta nuo oli ainoat mitä muistin. Ja koneita oli tosiaan paljon!! Tampere Center oli ihan ruuhkautunu viiden minuutin ajan  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä päättelit niiden olevan noilla reiteillä? Lennon numerosta vai laitoitko ne punaiset "tagit" viereen joista näkee koneen reitin? Lennon numerot noissa AI-paketeissa voi olla ihan mitä sattuu..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä oon sieltä fs9.cfg:stä laittanu päälle, että se näyttää reitin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä ei tietysti kauhean paljoa auta, mutta olen todennut aiemminkin että AI-liikenne (liikennekoneet) on enemmänkin vain kenttien koristuksena ja siten niihin kannattaa myös suhtautua. Reitit ne lentävät suoraan kentältä kentälle noudattamatta mitään lentoväyliä, ja itse asiassa katoavat kokonaan jonkun ajan kuluttua lähdöstä, kun ovat riittävän kaukana "pelaajasta". En ihmettele yhtään jos ne sekoilisivat reitillä mainitsemallasi tavalla  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään