Guest macklin

ERJ145 säätö?

14 viestiä aiheessa

Moro!

 

Latasin tuossa eilen Dreamwings:in ERJ145:n ihan mukava peli. En tiedä johtuiko eilisestä kovasta sivutuulesta FL370 254/99 mutta nyökytti kovasti koko matkan Kemiin ja samoin paluumatkalla, muuten alemmilla korkeuksilla lensi vakaasti.

Voiko tehdä mitään esim. Aircraft.cgf säätöjä jos voi niin mitä?

 

jukka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Veikkaisin että ongelmana on tuo korkeus koska EMB-145:lla optimi lentokorkeus 19ton kuormalla on FL260

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Veikkaisin että ongelmana on tuo korkeus koska EMB-145:lla optimi lentokorkeus 19ton kuormalla on FL260

 

Moro!

Varmaan onkin, katselin vain tuossa noita WBA:n plaaneja näkyvät käyttävän kovasti FL360-370 vähänkin pidemmillä lennoilla.

 

jukka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moro!

Varmaan onkin, katselin vain tuossa noita WBA:n plaaneja näkyvät käyttävän kovasti FL360-370 vähänkin pidemmillä lennoilla.

 

jukka

 

Sitten on varmaan vikaa lentomallissa. Itsellä on tuo Feeltheren EMB-145:n niin täytyy kokeilla mitä se sanoo tuossa korkeudessa täydellä kuormalla. Toisaalta tuo tuuli on kyllä aika hurja.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moro!

Mulla oli kuormaa tollaiset 19.5T mutta käytössä oli EMB170 paneeli kun tuon ERJ:n oman Bill Grabowskin paneelin opiskelu on vasta aluillaan, tämäkin voi vaikuttaa asiaan. Embraerin omilla sivuilla ERJ145 typical weight oli jotain 26700lbs tarkoittanee ZFW jos olen oikein ymmärtänyt.

 

jukka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moro!

Mulla oli kuormaa tollaiset 19.5T mutta käytössä oli EMB170 paneeli kun tuon ERJ:n oman Bill Grabowskin paneelin opiskelu on vasta aluillaan, tämäkin voi vaikuttaa asiaan. Embraerin omilla sivuilla ERJ145 typical weight oli jotain 26700lbs tarkoittanee ZFW jos olen oikein ymmärtänyt.

 

jukka

http://www.boomerang.new.fr/

Etsit tuolta sen English Tutorialin... Siitä on todella hyvä ja helppo lähteä liikkeelle!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sitten on varmaan vikaa lentomallissa. Itsellä on tuo Feeltheren EMB-145:n niin täytyy kokeilla mitä se sanoo tuossa korkeudessa täydellä kuormalla. Toisaalta tuo tuuli on kyllä aika hurja.

 

Miten tuuli vaikuttaa lentämiseen reitillä, jos ei nyt huomioida tuulikorjauskulmaa? Eihän sen koneen käyttäytymiseen pitäisi vaikuttaa mitään, paitsi jos on puuskia..?

 

//Tuomas

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moro!

Asia on vähän paremmalla kannalla kun latasin tuon AVSIM.COM ERJ145 ameriikan uuden paketin. Se on Dreamwings pohjainen mutta vähän näpelöity lento ja muita ominaisuuksia. Dreamwings paintit toimivat

ja nöykytys on pudonnut puoleen muutenkin tuntuu käteen paremmalta. Tosin edelleen ylätuulet ovat olleet kovia FL350-370 täytyy silläkin olla joku vaikutus. Tosin kokeilin tänään Eaglesoftin CitationX pinnalla 450 ja meni kuin juna. Pinta 370 on service cieling ERJ145:lle joten tosiaan sillä on vaikutusta kun lennetään max. korkeudella ja on kovatuuli. Varsinkin jos käyttää autopilottia ja kaasua saa se aikaan jonkinlaisen punppaus ilmiön FS:ssa jos ajaa käsikaasulla niin menee vakaammin.

 

jukka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

FS:ssa jos ajaa käsikaasulla niin menee vakaammin.

 

jukka

 

ERJ:ssä on vain käsikaasu  ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

ERJ:ssä on vain käsikaasu  ;)

Moro!

Niin onkin mutta kuten kerroin on käytössä vielä se EMB170 paneeli ja tuli vähän lipsuttua.

 

jukka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Just just. Tänä iltana kokeilen miten tuo feeltheren vekotin toimii kyseisessä tilanteessa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Just just. Tänä iltana kokeilen miten tuo feeltheren vekotin toimii kyseisessä tilanteessa.

 

Feeltheren ERJ:llä ei ollut vastaavia ongelmia. 19,5T kuorma ja tuulet oli FL370: 283/75

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Feeltheren ERJ:llä ei ollut vastaavia ongelmia. 19,5T kuorma ja tuulet oli FL370: 283/75

 

Moro!

Tota vähän arvelinkin että lentomallinnuksesta se on kiinni kun tuolla viimeisemmällä versiolla (amerikan paketti) oli niinkin suuri ero.

 

jukka

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään