Guest kalleb

F1 Flight Environment + custom vesiteksturit

1 viesti aiheessa

Hei,

olin tuunannut veteni (omasta mielestä) todella hienoiksi. Päätin sitten kuitenkin ostaa Flight1 Flight Environment lisäosan parempien taivas ja pilvitekstuurien toivossa. Niihin olinkin todella tyytyväinen. Mutta vedet... Vedet ovat selkeästi huonommat kuin ne mitä minulla oli. Tottakai FE teki, niinkuin kunnon ohjelman kuuluukin, varmuuskopiot tekstuurikansioista. Mutta miten saisin nämä tekstuurit käyttöön niin että taivas ja pilvet olisivat FE:n käsialaa. Ja ennenkuin sanotte mitään: Olen kyllä selannut pariin kertaan manuskan läpi mutta enpä löytänyt mitään vastaavaa. Jospa joku osaisi antaa neuvon tai kaksi.

Eli FEn vesisäätö ruutu on tämännäköinen:

fe.jpg

Tämän kuvan ideana olisi miettiä, olisiko mahdollista lisätä oma vesisetti tahi korvata yhden setin tekstuurit vanhoilla tekstuureillani?

Toinen mahdollisuus mitä mietin että toimisiko se että kopioisin vaiin ne vanhat tekstuurit FS:n kansioihin missä ne oli?

Kysyn näitä siksi että kun tuolla muutoksia tekee niin helposti saa simun sekaisin. Voipi olla että on paha kysymys mutta... Ja nyt joku mahtaa kotonaan kysyä "miten freeware setit voisivat olla paremmat kuin kaupalliset?". Noh, minusta kaikki FE:n, kuten myös monet freeware, vesitekstuurit ovat aivan liian kirkkaita tai vaaleita. Minulla oli purkka-systeemi-viritelmä jonka tekstuureihin olin tyytyväinen, vähän realistisemmat, tummemmat vedet. Nyt esim. yöllä vedet kiiltelevät ja loistavat kilometrien päähän. Jos ne jonkun truu-ilmailijan mielestä ovat realistisen näköiset, ottaisin mielelläni vastaan kuvia öisestä merestä. Itse en ole yöllä lentänyt (paitsi jotain kaukolentoja) joten omaa kuvaa ei niin vedestä yöllä ole mutta en usko sen olevan tuollainen kristallin kirkas valonlähde mitä se nyt on....  :-\

Auttakaa  jos osaatte.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään