Guest genezzi

Embraer 170 wing views?

14 viestiä aiheessa

Mistä sais Embraer 170 hyvät wing view:t? En oo ite löytäny,jos te voisitte vähä auttaa!? Sellaset olis hyvät,missä näkyis siiven takaosa!!!! :D Kyllä te tiedätte mitä tarkotan!? 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitoksia

;)

Ole hyvä vaan! Tämä palsta on siitä mahtava, että apua on runsaasti ja nopeasti saatavissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiaanki!! Oon saanu paljo apua mun ongelmii!! kiitos vaa kaikille!!! 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En jaksanut ottaa melkein samasta aiheesta uutta aihetta niin laitanpa tänne... Sain Kallelta Emppu-170 kone tiedoston no sitten minä tein sen "käsin" no sitten katoi niin siihe ei tullut Finnairin värejä itse asiassa siinä ei ollut mitään väriä paitsi kokonaan harmaa.No sitten mulla välähti ja katoin että mulla on kolmen eri koneen textuurit Texture.house,texture.fa,texture.alliance niin mä ajattelin että toi .fa pääte on finnairin texturet niin tein uudestaan kyseisen koneen käsin ja vain tämän .fa päätteisen texturen ja sen jälkeen olin pommin varma että se toimii mutta yllästys yllätys ei toiminukkaan vaan sama vanha harmaa kone  >:( , mä en tiedä oikein olen yrittänyt kolme kertaa eri tavalla asentaa koneen mutta ei ole mikään toiminut mikäs tässä oikein on? eikai vain koneeni narraa mua  :-\ .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota oletko muistanut muokata myös sitä koneen aircraft.cfg tiedostoa, kun olet lisännyt uuden paintin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tota noin en ole kerro ihmeessä mitä pitäisi tehä niin on kaikki finskin koneet "kunnossa"  :P .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tota noin en ole kerro ihmeessä mitä pitäisi tehä niin on kaikki finskin koneet "kunnossa"  :P .

Lisäät tuon fa:n Finnairin [fltsim.xx]-kohdan texture= riville.

[fltsim.0]

title=Embraer EMB170 Finnair

sim=embraer170

model=

panel=

sound=

texture=fa

kb_checklists=

description=Embraer 170 \n\nEngine Type: General Electric CF34-8E\n\nModel Designer\n  Carl Selin\n\nTexture Designer\n  Tommy Hansson\n\nFlight Dynamics\n  John Cillis\n\nSound\n  Albert Ramic\n\nTest flown by Dream Wings mebmbers\n

ui_manufacturer=Embraer

ui_type=EMB170

ui_variation=Finnair

atc_heavy=0

atc_id=OH-LMB

atc_airline=FINNAIR

atc_flight_number=467

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilkka sekään ei tominut mutta aircraft.cfg sen pätkän missä mulla on ne flightsimit:

[fltsim.0]

title=Embraer EMB170 Finnair

sim=embraer170

model=

panel=

sound=

texture=fa

kb_checklists=

description=Embraer 170 \n\nEngine Type: General Electric CF34-8E\n\nModel Designer\n  Carl Selin\n\nTexture Designer\n  Tommy Hansson\n\nFlight Dynamics\n  John Cillis\n\nSound\n  Albert Ramic\n\nTest flown by Dream Wings mebmbers\n

ui_manufacturer=Embraer

ui_type=EMB170

ui_variation=Finnair

atc_heavy=0

atc_id=OH-LMB

atc_airline=FINNAIR

atc_flight_number=467

[fltsim.1]

title=Embraer 170 Finnair

sim=embraer170

model=

panel=

sound=

texture=fa

kb_checklists=

description=Embraer 170 \n\nEngine Type: General Electric CF34-3B1\n\nModel Designer\n  Carl Selin\n\nFlight Dynamics Designer\n  Carl Selin\n\nTexture Designer\n  Tommy Hansson\n\nTechnical Resource\n  Rui Cristina\n\nSound\n  Albert Ramic\n\nTest flown by Dream Wings mebmbers\n

ui_manufacturer=Embraer 170

ui_type=Embraer 170

ui_variation=Finnair

atc_heavy=0

atc_id=

atc_airline=

atc_flight_number=170

Tuli tässä mielee että pitääkö niitä olla kaksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näitä fltsim-kohtia täytyy olla niin monta kuin painttejakin. Sinulla näyttäisi olevan nyt kaksi fltsimiä joihin on määritelty sama "fa" texture kohdassa. Yhdelle paintille riittää yksi fltsim.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään