Esa Sairio

FSUIPC - rekisteröityminen?

8 viestiä aiheessa

Ilmeisesti FSUIPC-moduuliin voi myös rekisteröityä, jos haluaa siitä täyden hyödyn.

Kysymys kuuluu onko siitä jotakin hataa että rekisteröityy ja joutuu antamaan nimi ym. tietoja?

Ja mitä etua rekisteröity moduuli tuo verrattuna minulla asennettuna olevaan ei-rekisteröityyn nähden?

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etuna tulee FSUIPC:n omat säädöt. Ne on esitetty FSUIPC:n käyttöohjeessa. Tärkeimpänä minä pidän ohjaimien säätöjä, joissa nykyään on myös vastekäyrän säätö. Tärkeä on myös akkukeston pidennys. Tavaraa on siellä paljon. FSUIPC:lle rekisteröidyt sovellukset käyttävät sitä siltana simun ja sovelluksen välillä aivan yhtä hyvin, vaikka FSUIPC:stä ei maksakaan. Haittaa ei ole sen rahanmenon lisäksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen verran voisin vielä lisätä, että jos jotain kokkarin rakentelua meinaat harrastaa niin toi on kyllä pakkohankinta. Sen avulla pystyy määrittelemään näppäimet/kytkimet myös sellaisille toiminnoille, joille FS:n omassa systeemissä ei voi näppäinkomentoa määrittää. Eikä se nyt niin kalliskaan ole; 20 €

//Juha, joka itse tänään rekisteröi ko. softanpätkän

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaan suurimmalle osalle sunnuntaikalsaripiloteista riittää rekisteröitymätön versio mutta jos alkaa itse jotain väsäilemään tai hankkii hieman eksoottisempia add-oneja niin sitten on syytä rekisteröityä. Itse laitoin rekisteröimisavaimen tilaukseen tuossa tunti takaperin kun halusin päästä kokeilemaan Project Magentan pmRemote ohjelmaa, joka ei valitettavasti vaatii rekisteröidyn version.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jaa, kun on esimerkiksi investoinut toista sataa CH:n pedaaleihin, niin tuo parinkympin lisäinvestointi on pieni hinta siitä, että niiden ohjauskäyrän saa säädettyä keskialueella loivemmaksi. Parantaa ohjausherkkyyttä paljon. On sillä käyttöä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai niin. Unohdetaan sitten rekisteröinti.

yES

Sama täällä.En rekisteröi.Oli alunperin ilmainen.Pärjää ilmankin.Ja vielä kerran piste.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään