Tatu Kantomaa

So near, so far FS video

38 viestiä aiheessa

Hemmetti että oli kiva video. Mukavasti sovitettu, ei semmosta yhtä ja samaa mukana.  Me like :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä ei ole yhtään vinnairia eikä yhtään 757:sta mutta kaikenlaista muuta tavaraa kyllä.  ;D

Entä sitten vaikka olisi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Upeaa!! :o Paras näkemäni video ikinä! Musiikki oli loistavaa, ja muutenkin videossa ei ollut ainuttakaan huonoa puolta (paitsi, että se olisi saanut olla pidempi! :D). Tuo video on mestariteos. Milläs ohjelmalla editoit noita videoitasi, Tatu?

Jotenkin itseltäni meni videon tekemisen maku, kun minä tiedän, ettei mikään tuotokseni voi yltää tämän ylitse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan uskomaton video! Lisää tämmöisiä videoita! Nimim. Video kolmatta kertaa pyörimässä... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtavaa Tatu, kerrassaan mahtavaa, kuten tuossa muut ovat jo aiemmin sanoneet niin en ole kyllä nähnyt yhtään noin upeaa FS videota täällä vielä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset.  :)

Maisemat ovat

* Ranger Creek (Georender 1, LAGO)

* Emma Field (LAGO)

* Seattle (Fly Tampa)

Autot ja kaikki muutkin liikkuvat objektit ovat maisemissa, ainoastaan lentokoneilla lensin itse. Tai no onhan siellä myös AI liikennettä joukossa.

Video on vanhalla freeware frapsilla kaapattu ja MS Movie Makerilla editoitu. Musiikki on tehty Reasonin sämplereillä ja kasattu sitten yhteen ProToolsilla jossa lisäsin myös Reaktor syntikoita ja äänitin bandoneonin. Soppa on valmis.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Testailen hieman uutta foorumin fiitsöriä....

Tarkemmin myöhemmin, mutta lyhyesti: moderaattori voi merkitä "hyvän" aiheen tähdellä, joka näytetään käyttäjille. Samaa infoa käytetään myös aikanaan koko saitin etusivulla, jonne tulee lista foorumin kiinnostavista aiheista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä on Emma Fieldin ICAO? Ajattelin kokeilla, vaikka eihän minulla ole edes sitä palikkaa, käyhän se minulle defunakin  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä on Emma Fieldin ICAO? Ajattelin kokeilla, vaikka eihän minulla ole edes sitä palikkaa, käyhän se minulle defunakin  :)

Emma Field on muistaakseni ihan mielikuvituksen tuotetta, joten defuna sitä ei luonnollisesti ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tatu, miten olet saanut aikaan nuo kamera-efektit?  ??? Ja vielä yksi juttu: oletko editoinut värisävyjä? Alussa värimaailma oli melkein liian kanis ollakseen suoraan simusta.

Olen nyt katsonut tuon videon varmaan 10 kertaa, sen verran upea se on. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Emma Field on muistaakseni ihan mielikuvituksen tuotetta, joten defuna sitä ei luonnollisesti ole.

No johan on! Vieläpä on suosittukkin  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, Emma Field on tosiaan ihan mielikuvituksen tuotetta ja aika vanha maisema, ainakin kolme vuotta vanha, mutta uskomattoman hyvä silti. Animaatioita riittää.... ne purjekoneet tosiaan tuodaan sinne niillä autoilla, ukot laittaa ne kasaan ja lähtee lentämään. Maanantaisin (muistaakseni) Fritz (kentän monitoimimies :) ) leikkaa nurmikon. Viikonloppuisin on liikkeellä enemmän porukkaa ja illalla grillataan siinä klubin kahviossa/ravintolassa. En millään olisi uskonut että tämä mielikuvitusmaisema on noin hyvä mutta on se. Paikka on lähellä Lake Cushmania, Seattlesta länteen, tässä Google kartassa näkyy lake Cushman vasemmalla. Emma on about keskellä, oikeassa reunassa siellä joen rannalla. Siis sitähän ei tietenkään näy mutta siis siihen se on tehty.  8) Se leveä sähkölinja(?) on maisemassa ja rajaa kentän sen itäpuolelle.

Lake Cushman

Videon värejä ei ole kyllä editoitu, pakkaus on muuttanut värejä hiukan, mutta muuten ne tulee kyllä simusta. Eipä tuolla Movie Makerilla mihinkään ihmeisiin pystykään. Siellä on jotain efektejä ja feidauksia joista suurin osa on aika kehnoja. Mutta kyllä sillä jotain saa tehtyä. Kamera efektejäkään ei ole sen kummempia.... slewasin ja siirtelin tornia niin kuin aina.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Animaatioita riittää.... ne purjekoneet tosiaan tuodaan sinne niillä autoilla, ukot laittaa ne kasaan ja lähtee lentämään. Maanantaisin (muistaakseni) Fritz (kentän monitoimimies :) ) leikkaa nurmikon. Viikonloppuisin on liikkeellä enemmän porukkaa ja illalla grillataan siinä klubin kahviossa/ravintolassa.

No, mitäs Fisdiläiset  odotatte? EFHKlle rahtaajia, liikkuvia autoja & Follow Him kaaroja.... ;D vitsi vitsi... ei mun(eikä monen muunkaan) kone ikinä semmosta pyörittäis... :-\

ÄLYTTÖMÄN HIENO Video... :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Video on vanhalla freeware frapsilla kaapattu ja MS Movie Makerilla editoitu. Musiikki on tehty Reasonin sämplereillä ja kasattu sitten yhteen ProToolsilla jossa lisäsin myös Reaktor syntikoita ja äänitin bandoneonin. Soppa on valmis.  :P

Siis olet itse väsännyt tuon musiikin? Videota katsellessani ajattelin josko tuo pätkä löytyisi iTunesin Music Storesta mutta eipä taida sitten:-\ Video oli hyvä. oikein nautin sen katselusta mutta musiikki iski kuin metrisestä halosta, suuret kiitokset siitä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis olet itse väsännyt tuon musiikin? Videota katsellessani ajattelin josko tuo pätkä löytyisi iTunesin Music Storesta mutta eipä taida sitten:-\

Joo ei löydy iTunesin storesta, mutta tästä löytyy ämpäri jos haluat.

www.simnet.is/tatu/mp/Sonearsofar.mp3

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään