Guest PullUp

MD11 The Last Tri-Jet?

10 viestiä aiheessa

Onkos kellään tietoa milloin tuo julkaistaan?

Sivuilta koitin katsoa ,mutta oli päivitetty viimeksi tammikuun 12? :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaa tietoa ei tule näissä asioissa olemaan koskaan. PMDG:n jumbon ollessa betavaiheessa ei homma ollut kuin alkutekijöissään vasta joten luulenpa että saa odottaa vuoden verran vielä ainakin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaa tietoa ei tule näissä asioissa olemaan koskaan. PMDG:n jumbon ollessa betavaiheessa ei homma ollut kuin alkutekijöissään vasta joten luulenpa että saa odottaa vuoden verran vielä ainakin..

tai pari vuotta. Eikös tuota jumboakin tehty se 1,5 vuotta ?

Tosin tuo Bill Grabowskin MD-11 paneelikin oli vielä alkuvaiheessa ennen kuin Bill siirtyi PMDG:lle eli luultavasti julkaisevat sen vasta FS2006/FS10:lle.

Tosin tuo tulee sitten olemaan markkinoiden paras MD-11 kone mitä on saatavilla FS:lle. Maltti on valttia ja hiljaa hyvä tulee  ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokemuksia kellään Perfect Flightin Fly the MD-11?

Infoa

Niiden kuvissa se MD-11 näyttää ihan kamalalta! Suosittelen IFDG MD-11

PFn MD-11 Finnair paintti ei edes näytä finnairilta. Ja eikös finnairin koneissa oo harmaat pohjat?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokemuksia kellään Perfect Flightin Fly the MD-11?

Infoa

Juu, se on täyttä sontaa. Freewarena saa paljon parempaa verrattuna tuohon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuonne PMDG:n saitille on avattu oma foorumi MD-ykstoistaselle. linkki

En tiedä tarkoittaako se sitä, että "The Last Trijet" on edennyt sellaiseen vaiheeseen, että siitä voi laittaa preview-kuvia. :) Tuon foorumin avaaminen viestii minulle ainakin toivoa, siitä että "The Last Trijet"-projekti ei ole vielä kuollut, ja että projekti on edennyt jo paljon. :) Nyt kaikki seuraamaan tarkasti tuota foorumia! :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota PMDG MD-11:sta olen minäkin odotellut innolla jo pitkään. Toivottavasti siitä tulisi yhtä hyvä kuin muut PMDG tuotteet, tai oikeastaan vielä parempi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin Bill Grabowski on näyttänyt preview kuvia tuosta MD-11 paneelista tuolla Project ERJ:n foorumissa. Silloin tosin ei vielä ollut kuvia kuin tuosta etupaneelista. Ehkäpä nyt sitten jo jotain kuvia overheadista ja pedstaalista ja FMS:stä.

Minä kyllä heti ostan tuon MD-11:sta jahka tulee myyntiin  8) Tosin minulle kelpaisi pelkkä 2D paneelikin  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä kyllä heti ostan tuon MD-11:sta jahka tulee myyntiin  8) Tosin minulle kelpaisi pelkkä 2D paneelikin  ;D

Juu, samaten. :) Vaikka se maksaisi tuon 54.95$. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään