Guest Orm87

IOCards:ta tilaaminen

9 viestiä aiheessa

Iltoja!

Ajattelin tilata tällasen kortin kun USBAxes. Ongelma tulee siinä vaiheessa kun pitäisi suorittaa maksu. PayPalilla ei onnistu(?) kun käytössä on Visa Electron. Miten sen tilisiirron kanssa maksetaan? Samalla tavalla kuin täällä Suomessakin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. Mä voisin tilata samalla rahdilla muuten just tuon saman.

Mulla olis oikea Visa jolla se hoitunee kyllä. Olisko muita halukkaita? Voin sulle pistää omas postiin kun tulee, ellei sitten ehdi kokkaripäiville, muut sais hakea jostain Malmin läheltä :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. Mä voisin tilata samalla rahdilla muuten just tuon saman.

Mulla olis oikea Visa jolla se hoitunee kyllä. Olisko muita halukkaita? Voin sulle pistää omas postiin kun tulee, ellei sitten ehdi kokkaripäiville, muut sais hakea jostain Malmin läheltä :)

//Tuomas

Sopii vallan hyvin näin :) Toivottavasti saapuisivat sitten kotiohjaamopäiville..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sopii vallan hyvin näin :) Toivottavasti saapuisivat sitten kotiohjaamopäiville..

Jos ei ehdi, pistän postilla. Katotaan sitten miltä näyttää. Tilaan noi huomenna. Jos joku ny haluaa tommosen ni kertokaa. Ja nyt sit ei ole oikea aika keksiä että haluan alkaa rakentamaan kotiohjaamoa ja mitähän mä tarvisin...?, ei tässä tarvi hötkyillä, se rahti ei ole mikään kauhean kallis muutenkaan, joten en nyt ala konsultoimaan ketään siinä mitä tarvitsisi. Noita kyllä saa jatkossakin. Nyt tilataan nämä, jos jollain on selvät sävelet ja rahat valmiina, voidaan ottaa mukaan joku vielä.

//Tuomas

EDIT: Pistän tänä iltana tilaukseen, kunhan käyn ensin asioilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Jokos kortit ovat tulleet???

Meitä on nyt  kolme kiinnostunutta USBAxis-kortin tilaamisesta Salo-Tammisaari suunnilla.  :)

Onnistuiko VISA:lla kivuttomasti?

Paljonko oli toimitusaika?

Menikö toimitus kuten oli luvattu, oliko yllätyksiä? :(

Timppa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Jokos kortit ovat tulleet???

Meitä on nyt  kolme kiinnostunutta USBAxis-kortin tilaamisesta Salo-Tammisaari suunnilla.  :)

Onnistuiko VISA:lla kivuttomasti?

Paljonko oli toimitusaika?

Menikö toimitus kuten oli luvattu, oliko yllätyksiä? :(

Timppa

Vastaan nyt oman kokemukseni perusteella :) Sammon Visa Electron + Paypal toimi kivuttomasti. Toimitusaika maksusta ehkä reilun viikon. Ei mitään moittimista ja korttikin pelittää niin kuin luvattu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, sieltä tulee säntillisesti ja vehkeet on laadukasta työtä - ammattitason kaksikerrospiirilevyjä ja valmiiksi juotettuna ihan kohtuulliseen hintaan, testattuna niin ei tarvi arvailla onko itse sohlannut :)

Tuossa muuten tulee hassu ilmiö kun sen tökkää koneeseen, kalibroi ja iskee simun käyntiin - hetken kone lensi ihan mihin sattuu, kunnes keksin katsoa sinne Settings -> Controls -> Assignments, uuden joystickin ekaa kertaa huomatessaan simu antaa sille defaultti-säädöt, eli tietty null-zonejen ja herkkyyden säädön (sensitivities) lisäksi mm. yhdessä akselissa oli sivuperäsin, toisessa kaasu ja kolmannessa ties mitä.. Kone vähän sekoili kun oli moneen laitteeseen konffattu samoja ohjainpintoja. Eli sieltä pitää käydä aina läpi sensitivity-jutut että saa nullzonet jne kuntoon ja sitten poistaa kaikki turhat määrittelyt :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nonniin!

USBAxikset (3kpl, kavereille kans) tilattiin viime viikolla ja ne saapuivat viikon puolessa välissä. Hyvältä näyttää ja kaikki meni hyvin. Sain aina välillä sähköpostiviestejä, että missä vaiheessa tilauksen käsittely. Pian pitää saada tuo kaasuvivusto valmiiksi, että pääsee kokeilemaan! :)

Timppa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, sieltä tulee säntillisesti ja vehkeet on laadukasta työtä - ammattitason kaksikerrospiirilevyjä ja valmiiksi juotettuna ihan kohtuulliseen hintaan, testattuna niin ei tarvi arvailla onko itse sohlannut .......:)

........

//Tuomas

Moi

Yhdyn mielipiteeseen, homma toimii, mulla meni tosin noin 1vko.

Mutta tuli kuitenkin siistissä paketissa, ja laadukasta työtä, muchos gracias ;D

Lisää kortteja aion tilata lähitulevasuudessa

Jep, ja konfikset kuntoon, mukavasti tuo tuntuu fsuipc:n komennoilla komentavan project magentaakin.

t.Kimmo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään