Guest nisse90

Voiko PMDG:n sivuilla maksaa tilisiirrolla?

14 viestiä aiheessa

moi! Nyt olisi edessä ensinmäisen payware koneen hankinta! isäni ei suostu käyttämään visaa netissä, joten kysyn voiko PMDG:n sivuilla maksaa tilisiirrolla? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

isäni ei suostu käyttämään visaa netissä

Sano sille, että turhaan varoo. Kyllä noissa FS-maailman nettipaikoissa pystyy käyttämään korttia täysin turvallisesti. Ja jos joku hakkeri sitten onnistuukin jossakin hakkeroimaan korttitiedot itselleen, niin tappiot menee kortin myöntäjän piikkiin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sano sille, että turhaan varoo.

tuu sä sanoo se sille! ;D No mutta saako siellä maksettua tilisiirrolla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuu sä sanoo se sille!

Ei oo mun ongelma ;D

No mutta saako siellä maksettua tilisiirrolla?

Kysy sieltä  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei saa maksettua tilisiirrolla :'( täytyy venaa, että saan Visa electronin. :'( tai sit yritän saada faijan pään kääntymään.(mahdoton tehtävä ;D)

EDIT: saako muuten noita PMDG:n koneita jostain muualtakin, kuin niitten omilta sivuilta? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: saako muuten noita PMDG:n koneita jostain muualtakin, kuin niitten omilta sivuilta? ???

Joku on tehnyt siitä cd-version.. olikohan pss, tai just flight vai mikä onkaan..  ??? Varmaan sen saa muualta..

EDIT: Jep täältä sen saa. Tuosta "flightsim addons" ja siinä heti kolmas  :P

EDIT2: siis tuota B737-600/700 tarkoitin  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku on tehnyt siitä cd-version.. olikohan pss, tai just flight vai mikä onkaan..  ??? Varmaan sen saa muualta..

EDIT: Jep täältä sen saa. Tuosta "flightsim addons" ja siinä heti kolmas  :P

EDIT2: siis tuota B737-600/700 tarkoitin  ;D

juuri tuota 737ng:tä hainkin! taidankin tilata sen tuolta just flight:ta! kiitti Petri. :)

EDIT: tuli pieni pulma: Sieltäkään EI SAA tilisiirrolla :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi et kävele pankkiin ja hanki Visa Electronia? Minulla on ollut semmoinen jo pari vuotta :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi et kävele pankkiin ja hanki Visa Electronia? Minulla on ollut semmoinen jo pari vuotta :P

Alle 18-vuotiaat tarvitsevat vanhempien suostumuksen.. Eli ei sitä noin vain lähdetä pankkiin hakemaan Visa-Electronia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alle 18-vuotiaat tarvitsevat vanhempien suostumuksen.. Eli ei sitä noin vain lähdetä pankkiin hakemaan Visa-Electronia.

No purukat mukaa, ja huomenna pankkiin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

isäni ei suostu käyttämään visaa netissä

Netissä Visan käyttö on turvallisempaa, kuin kaupassa, jossa kortti joudutaan antamaan myyjälle ja jossa myyjä vetäsee kortin vieraan laitteen läpi - jonka tiedot myöskin saattavat mennä netin yli jossain vaiheessa, joko kaupasta pankkiin tai pankkien välisessä liikenteessä.

Tervettä järkeä käyttäen tottakai, sama mikä pätee IRL.

Kortin numeroa ei anneta pankin virkailijoille jotka soittavat pankista, eikä näin ollen myöskään millekkään sähköpostilla uteleville tms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onpa joissakin piireissä ollut sellainenkin käytäntö, että kortilliset maksaa kortittomien puolesta, saaden samalla hiukan vaivanpalkkaa. Eli jos jollakin visa löytyy ja halua auttaa niin hihasta kii. itse auttaisin, mutta kesälomareissut veti visan saldon kutakuinkin täyteen joten mun osalta joudut venttaa tän kuukauden loppuun  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan vaan tiedoksi. Ei se isa electron toimikaan tuolla pmdg:llä. Itse hankin tuon paypal:n avulla. Eli kytkit visa electronin paypaliin kortiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään