Guest elzu89

koneisiin parhaat paneelit

11 viestiä aiheessa

Moro taas pitkästä aikaa. Elikkä haluaisiko joku tehdä sellaisen 'listan' jossa on lueteltu mielestänne parhaimmat/realistisimmat paneelit yleisimpiin lentokonemalleihin?  ;D

Jos jollakin olisi aikaa tehdä sellainen, niin olisimme varmasti minä/muut n00bit erittäin iloisia ;D 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannatan listan tekoa. Itse ehdotan listalle MD 11:ta Alain Captin paneelia 2.52 (erinomainen).

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D luulin että mun ehdotus saa vaan negatiivista palautetta mut ei sitten :)

Olisko hyvä tehdä niin että kaikki ehdottelee mielestään parhaita paneeleita ja sitten kyhäisimme siitä 'pitkän' listan? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-757 Lonny Payne

-Airbus 3XX Eric Marciano tai Ken Mitchell

-737 Paul Scarratt, Yoo Sang Jun:n tekemä

-MD-80 Samuli Sutinen

Tuossapa muutamia riippuu myös paljon käyttäjästä minkälaista paneelia haluaa.Kokeilemalla yleensä selviää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

B767 - LDS www.leveldsim.com

Eihän tota voi enää "paneeliksi" laskea.. sehän on koko paketti (ja hyvä onkin). Eihän se edes toimi muissa koneissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tota voi enää "paneeliksi" laskea.. sehän on koko paketti (ja hyvä onkin). Eihän se edes toimi muissa koneissa.

No mun mielestä se nyt vaan sopi tähän ketjuun..  Kun puhuttiin realistisista paneeleista jne.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

B767 - LDS www.leveldsim.com

Maksaaks toi? Kun en ole niin mahtavan hyvä enkussa. Jos voi niin mist sen voi ladata.  :-[

TODELLA MAHTAVAT PANEELIT ! :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään