Esa Sairio

Finnairin parhaat koneet FS 2004:lle?

14 viestiä aiheessa

Tätä on paljon kysytty, mutta kysyn vielä nytkin. Haluaisin asentaa uudella tietokoneellani olevalle FS 2004:lle vain parhaat Finnairin koneet. Siis joilla lentomalli, ulkonäkö, paneeli ja sen toimivuus, äänet ja kaikki ovat huippuluokkaa.

FS Nordicissa näitä vaihtoehtoja on runsaasti, mutta mitkä ovat parhaat?

MD 11 minulla jo on (paneeli Alain Capt 2.52, IFDG_ MD11_ Finnair, äänet Alain Capt MD-11 Sound), joka on todella hyvä paketti.

Puuttuvat paketit ovat:

1. B 757-200

2. A 320 tai A 321

3. MD-80

Ja siinä kaikki.

Varmasti moni muukin olisi kiinnostunut.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saiskohan parhaat paketit virtual finnairilta. Niillä oli mielestäni ihan hyvät yhdistelmä. Jos vaikak joku sieltä voisi/saisi valottaa että kenenkä äänet/paneeli/modelli on missäkin kokoonpanossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IFDG A320 + Eric Marcianon paneeli + Project Airbus:n äänet. Omasta mielestäni erittäin hyvää kamaa freewareksi :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Payware koneista ainoa hyvä noista Finskin koneista on Lagon MD-80, johon löytyy myös nyt Finnairin paintit.

Tulossa on kuitenkin Level-D:ltä 757 ja PMDG:ltä MD-11 :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulossa on kuitenkin Level-D:ltä 757 ja PMDG:ltä MD-11 :)

Juu, molemmat on ainakin täällä päässä hankintalistalla, kunhan kerkeävät markkinoille. Sitten onkin mulla kaikki Finskin koneet paywarena..!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IFDG A320 + Eric Marcianon paneeli + Project Airbus:n äänet. Omasta mielestäni erittäin hyvää kamaa freewareksi :P

Kohtalaisen hyvä paketti. Tarkoititko tarkasti ottaen seuraavia osia:

* iFDG:n A320 Finnair (fin320ifdg)

* Eric Marcianon paneeli FS 2002:lle (A320_v22) ja siihen patsi FS 2004:lle (A320v22_pach)

* äänet Airbus A320 Sound Pack (a320_cmf56_sound)

Huom. Modules- kansion sisältöä en kyllä asentanut FS 2004:n Modules- kansioon koska siellä jo oli niistä ilmeisestikin FS 2004:n versiot!

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

757:n osalta "paras" ilmainen paketti lienee POSKY:n modeli ja siihen mieltymyksen mukaan joko uudet tai wanhat Finnairin paintit, Brandon Williamsin / Aaron Swindlen äänipaketti, sekä Lonny Paynen tai Ken Mitchellin paneeli. Nuo kaikki löytyvät siis täältä tiedostokirjastosta, ja ainakin itse olen todennut paketin varsin toimivaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

MD sarjan koneista mielestäni paras freeware on SGA:n malli. Löytyy kaikki(?) MD-sarjalaiset ja lisäksi kaikki(?) DC-9:n mallit, ja runsaasti erilaisia painteja. Uskoisin, että myös Finnairin. Ääniä ja paneleita löytyy useita erilaisia jo pelkästään Avsimista ja varmaan FSN:kin kirjastosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

757:n osalta "paras" ilmainen paketti lienee POSKY:n modeli ja siihen mieltymyksen mukaan joko uudet tai wanhat Finnairin paintit, Brandon Williamsin / Aaron Swindlen äänipaketti, sekä Lonny Paynen tai Ken Mitchellin paneeli. Nuo kaikki löytyvät siis täältä tiedostokirjastosta, ja ainakin itse olen todennut paketin varsin toimivaksi.

Siis mikä äänipaketti tarkasti? Tiedostokirjastossa on vain FS 2002:lle oleva, jossa mainitsemasi tekijät. Myöskään Avsimistä tai FSComista ei löydy FS 2004:lle.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis mikä äänipaketti tarkasti? Tiedostokirjastossa on vain FS 2002:lle oleva, jossa mainitsemasi tekijät. Myöskään Avsimistä tai FSComista ei löydy FS 2004:lle.

yES

Juu juuri tuota tiedostokirjaston pakettia tarkoitin. Paketti on kyllä alunperin FS2002:lle, mutta en näe mitään estettä miksei se toimisi myös FS2004:ssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos koneiden ei tarvitse olla nykyisin käytössä olevia, niin Stellan Hilmerbyn DC-9-paneeli on ihan kokeilemisen arvoinen. Paneelipaketin mukana tulee lentokone, mutta sen voi vaihtaa SGA:n uudempaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään