Guest Hake

Nopein tapa asentaa uudelleen asennettuun FS9 sceneryt? Ääniongelma?? RATKAISTU

7 viestiä aiheessa

Mikä olisi nopein tapa asentaa uudelleen asennettuun FS9:iin sceneryt. Sceneryt ovat tallessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä olisi nopein tapa asentaa uudelleen asennettuun FS9:iin sceneryt. Sceneryt ovat tallessa.

Onko sulla tallessa sceneryiden lisäksi myös se aiemman asennuksen scenery.cfg-tiedosto FS:n juuresta? Jos on, niin nopein tapa on pistää ne sceneryt täsmälleen saman polun  taakse, missä ne oli aiemminkin ja sitten vaan kopioit sen scenery.cfg:n sen uuden tilalle (ota varmuuskopio kuitenkin siitä uudesta ensin). Jos ei ole scenery.cfg:tä tallessa, niin sitten ei ole vaihtoehtona paljon muuta, kuin scenery libraryn kautta vaan yksi kerrallaan asentelemaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on Scenery.cfg tallessa ja kopion sen FS:n juureen mutta käynnistyksessä tulee n. 100 virheilmoitusta siitä että sceneä ei löydy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on Scenery.cfg tallessa ja kopion sen FS:n juureen mutta käynnistyksessä tulee n. 100 virheilmoitusta siitä että sceneä ei löydy.

Onko ne sceneryt varmasti identtisen polun alla, missä ne oli aiemmin (esim D:\sceneryt\EFHK\ jne.)? Vai oletko kenties vaihtanut esim. simun sijaintia kokonaan, ja ne sceneryt on simun alla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On ja huomasin itse missä oli vika. Scenen backupissa oli D:\polut korvaantuneet  ..\..\ poluilla ja kun korvaa toiminnolla muutin ne oikeiksi niin jo alkoi pelittämään.

Kiitos avusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asennuksen jälkeen on ilmennyt ääniongelma:

ATC ja ulkopuoliset äänet kuuluvat ulkopuolella konetta mutta sisälle ei kuulu mitään. Mistähän voisi johtua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään