Guest ceeZ

Portille.

15 viestiä aiheessa

Miten oikein voin "tilata" ajon portille. Onko se silleen että mää tilaan ja kone menee keltaisia viivoja portille vai onko sa vain siten että menäänn airport kohtaan ja sieltä gate?

o.e

EDIT: Voitteko vastata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

En nyt tajunnut mitä tarkoitit, mutta työnnön portilta saa komennolla SHIFT+P

Portille pääset, kun valitset sieltä, mistä kentät (Eli Selected Location) ja muut asiat valitaan, niin sieltä Runway/Starting position ja valitset sieltä portin tai minne haluatkaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten oikein voin "tilata" ajon portille. Onko se silleen että mää tilaan ja kone menee keltaisia viivoja portille vai onko sa vain siten että menäänn airport kohtaan ja sieltä gate?

Höh, vastataan jos voidaan, et kai sä tänne muuten postailisi?

Voisitko ihan oikeesti edes yrittää panostaa vähän enemmän tohon itseilmaisuun? Mulla ei ainakaan ole harmainta aavistusta mitä yrität kysyä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisitko ihan oikeesti edes yrittää panostaa vähän enemmän tohon itseilmaisuun? Mulla ei ainakaan ole harmainta aavistusta mitä yrität kysyä...

Samaa mieltä. Todennäköisesti 97 prosentilla ensimmäisen viestin lukijoista ei ole mitään hajua mitä tuossa kysyttiin..

Ja on ihan turha hoputella. On minullakin useita kertoja jäänyt oma threadini huomaamatta muilta, mutta olen pyrkinyt ottamaan asian uudelleen esiin nätisti.. Usein tällä tyylillä olen saanut selvän vastauksen.

Kohtele muita niin kuin haluaisit muiden kohtelevan itseäsi! Eli hieman ystävällisyyttä ja selvyyttä kirjoitukseen, niin hyvä tulee!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

o.e

Viittaatko tässä ehkä siihen, että laskeuduttuasi pitäisi lennonjohdon määrätä sinut haluamallesi portille?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritätkö sanoa että miten pääsee portille laskeutumisen jälkeen?

Ottaa bussin Pirkkalasta keskustaan ja ajaa tänne meille. ;D No ei vaan, ihan vain rullailet vapaalle portille. Ei siinä sen kummempaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ottaa bussin Pirkkalasta keskustaan ja ajaa tänne meille. ;D No ei vaan, ihan vain rullailet vapaalle portille. Ei siinä sen kummempaa.

Siis en minä tarvitse neuvoja vaan se kuka tekin tämän aiheen eli yritin selventää asiaa ja tiedoksi toi on minun kännykällä tehty eli siis tosta ei saa selvää, miksi siihen muuten tuli noin??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis en minä tarvitse neuvoja vaan se kuka tekin tämän aiheen eli yritin selventää asiaa ja tiedoksi toi on minun kännykällä tehty eli siis tosta ei saa selvää, miksi siihen muuten tuli noin??

Se lähettää skandit jossain sellaisessa muodossa jota foorumin softa ei ymmärrä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko homman hoitaa asetuksista?

Todennäköisesti ei, edes puhelimen asetuksista. Parempi hoitaa surffailut ihan vaan tietokoneelta  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä puhelinta Mikko käytät?

Ja Oskari - tuommoiset "vastatkaa jo" kommentit voit tosiaan jättää pois edelleenkin. Se ei varmasti yhtään nopeuta tai auta sitä että saisit kysymykseesi vastauksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

o.e

Kun menet airport -> gate hohtaan niin voit valita mihin kohtaan koneesi sijoittuu. Näin sisi tehdään yleensä ennen lennon aloitusta.

Mikäli lennät offlinessa ja lj antaa sinulle rullaus ohjeet jollekkin portille/parkkipaikalle niin sitten vaan noudattelet niitä ohjeita.

Jos taas lennät vatsimissa niin lj/ground yleensä selvittää sinut hyvälle paikalle ja mikäli paikka ei miellytä niin ainahan voi pyytää muutosta. Oflinessa lennettäessä ei voi käsittääkseni mitenkään pyytää parempaa porttia/paikkaa platalta lennonjohdolta.

Vastasin nyt niin kuin tämän kysymyksen ymmärsin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään