Guest FIN1979

Kiinnostusta ISO:lle AI-Liikenne paketille?

122 viestiä aiheessa

Kyllä löytyy ehdottomasti! ;D (Vaikka minulla on jo Ultimate Traffic)

Olisi aivan upeata saada AI-liikenteesi omalle simulleni.  Tuon paketin koko vain vähän hirvittää. :laugh:

ediittiä: Milloin luulet paketin olevan valmis ja paljonko luulet sen maksavan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy vielä kehitellä miten tuon saisi kaikista kätevimmin jakoon.

Liikennettä en ole vielä paketoinut, mutta ajattelin sen ennen viikonloppua tehdä.

Ehkäpä tuon voisi uploadata johonkin serverille ja sitä kautta laittaa linkillä jakoon.

Maksua ei tuosta kehtaa ottaa koska kyseessä on kuitenkin paketti jossa on voimassa olevat EULA:t AI-Aardvarkin, Most Realistic AI:n ja Project-AI:n yms. osilta.

Ainoa keino varmaan olisi siis uploadata tuo koko hela hoito paketti johonkin netti-serverille ja sitä kautta sitten jakoon.

Paketti on muuten helppo installoida sillä siirretään vain koneet Aircraft hakemistoon ja Traffic_XXXX.bgl:t  \Scenery\World\scenery -hakemistoon.

Lisäksi mukana on vielä Retro AI liikenne USA:n jossa on noin 50 eri lentoyhtiötä vuoden 1985 aikataulujen ja koneiden mukaan, kuten mm. Pan Am, TWA, Eastern Airlines, People Express, US Air etc. etc.

Kuinkas monta yhtiötä muuten tuossa Ultimate Trafficissa on yhteensä ??

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisihan tuo aivan mahtava paketti, eikä ollenkaan haittaisi, vaikka sen lataaminen kestäisikin varmasti melko kauan. Kyseessä on kuitenkin oikea Super ultimate traffic, joka jättää varmasit kaikki maksullisetkin traffic-paketit varjoonsa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on 807 Megaa vapaana omalla 1G serverilläni. Jos vähän "siistisin" serveriäni, saisin varmaan koko AI-liikenne pakettisi mahtumaan (minulla on serverillä läjä videoita, jota en käytä). Ainoa ongelma on, että 1G:llä on 100 GB liikennöinti rajoitus, joka varmasti saattaisi mennä tukkoon. Pakettisi on n. giga, joka tarkoittaisi 100 ihmistä per kuukausi saisi tiedoston ladattavakseen.

Kuinkas monta yhtiötä muuten tuossa Ultimate Trafficissa on yhteensä ??

En tiedä paljonko Ultimate Trafficilla on lentoyhtiöitä, mutta olen 100% varma, että sillä on vähemmän. Kun tuota listaasi katsoo niin siinä on paljon eksoottisia lentoyhtiöitä, joita ei näy UT:ssä. Lisäksi kuvissasi on aina enemmän liikennettä kuin esim. minulla, jolla on UT.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maksua ei tuosta kehtaa ottaa koska kyseessä on kuitenkin paketti jossa on voimassa olevat EULA:t AI-Aardvarkin, Most Realistic AI:n ja Project-AI:n yms. osilta.

Ainoa keino varmaan olisi siis uploadata tuo koko hela hoito paketti johonkin netti-serverille ja sitä kautta sitten jakoon.

Nih, ja minun maalaama Soder/Aviapaslauga/Bulgarian Air Charter mädäri! ;D Olen muuten maalannut sen AIA:n mallille uudestaan, jos jotakuta kiinnostaa...

China Northwest on muuten nykyään China Eastern Airlines ja China Southwestin koneet kuuluu nykyään Air Chinalle. Joukossa näkyi muutamia yhtiöitä, joita minun AI-taivaalla ei lennä ja listastasi puuttuu muutama, joita lentää minun AI-taivaalla. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jani,

Pyysitpä paketista rahaa tai et, kaikilta paketin koneiden/painttien/plaanien tekijöiltä pitää pyytää lupa jos sen laillisesti julkiseen levitykseen meinaat laittaa. Tervetuloa byrokratian maailmaan. :P

Mun teoksien käyttöön saat tietenkin luvan, mutta muuten sulla on pitkä lista emaileja kirjoiteltavana.

Btw. Nyt kun aiheeseen päästiin, onko kukaan muu kuin PAI vieläkään tehnyt ATR 72:sta AI-mallia? Olen ollut pitkän aikaa pihalla näistä AI-kuvioista. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Btw. Nyt kun aiheeseen päästiin, onko kukaan muu kuin PAI vieläkään tehnyt ATR 72:sta AI-mallia? Olen ollut pitkän aikaa pihalla näistä AI-kuvioista. :P

Ei ole, mutta hiljattain julkaistiin paranneltu paintkitti PAI/FSP ATR:lle. Sitä kun käyttää, niin PAI:n tekelekin näyttää hyvältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kyllä kiinnostaa, kun minullakin on vaan kaikki project AI:n liikenteet ja fincomm,golden air ja blue1. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

No absofuckinlutely on kiinnostusta tuollaselle paketille!!!  :o

Tuohan on parempi kuin mikään maksullinen paketti!! Kyllä tuostakin voisi maksaa!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jani,

Pyysitpä paketista rahaa tai et, kaikilta paketin koneiden/painttien/plaanien tekijöiltä pitää pyytää lupa jos sen laillisesti julkiseen levitykseen meinaat laittaa. Tervetuloa byrokratian maailmaan. :P

Mun teoksien käyttöön saat tietenkin luvan, mutta muuten sulla on pitkä lista emaileja kirjoiteltavana.

jeps, tästä byrokratiasta olen kyllä tietoinen.

Sen takia en kauhean mielelläni tuota pakettia viitsisi laittaa minnekkään jakoon. CD:llä postittaminen voisi onnistua mutta sitten tulisi vastaan postitus, CD yms. kulut  :P

Tietenkin voisin mailata jokaisen repaintin tekijälle erikseen ja kysyä lupaa levittää pakettia, mutta siihen menisikin sitten se pieni ikuisuus  ;D

Saattaa olla että tuo paketti sittenkin jää vain minun koneelleni. Silloin ainakin sitä voi muokata miten haluaa ilman seuraamuksia  :)

Nih, ja minun maalaama Soder/Aviapaslauga/Bulgarian Air Charter mädäri! ;D Olen muuten maalannut sen AIA:n mallille uudestaan, jos jotakuta kiinnostaa...

China Northwest on muuten nykyään China Eastern Airlines ja China Southwestin koneet kuuluu nykyään Air Chinalle. Joukossa näkyi muutamia yhtiöitä, joita minun AI-taivaalla ei lennä ja listastasi puuttuu muutama, joita lentää minun AI-taivaalla. :)

Täytyy varmaan jossain vaiheessa yhdistellä näitä kinkki-yhtiöitä. Ei vaan ole jaksanut kun en kiinassa päin juurikaan lennä.

Mitäs muutamia yhtiöitä nämä ovat ? Kiinnostaa tietää nääs, kun luulin että sinullakin on kaikki saatavilla olevat AI-yhtiöt koneellasi  ;)

edit: Niin ja jokaisen yhtiön jokaiselle konetyypille löytyy yhtiön oma tekstuuri ! Eikä kuten Ultimate Trafficissa jossa on näitä ns. Generic paintteja. Lisäksi Aeroflotilla lentävät IL-86:t, Tupoleevit yms. eikä mitään A340 yms. joita UT:n Aeroflotilla on  :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs muutamia yhtiöitä nämä ovat ? Kiinnostaa tietää nääs, kun luulin että sinullakin on kaikki saatavilla olevat AI-yhtiöt koneellasi  ;)

Esim. Air Botswana ja Aerolinea de Antioquia. :P

PS. Mm. tuo Air Polonia on nykyään konkurssissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valtavan työn olet tuota kasatessasi tehnyt, hattua pitää nostaa...! Huomasin minäkin muutaman puuttuvan pikkuyhtiön näin äkkiä vilkaisten, mutta ehkä ne sisältyvät johonkin isompaan emoyhtiön pakettiin.  ;) Tietty ymmärrettävää, ettei kaiken maailman pikkufirmoja laita alueille, jotka eivät ole erityisemmän mielenkiinnon kohteena.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikaisella vilauksella UT:n sivuilta:

800+ Airlines Worldwide

Näin taitaa olla. Eli vähän on enemmän yhtiöitä UT:ssa. Tosin kaikille yhtiöille ei löydy maalauksia mitä UT:ssa on  ;) Minun paketissani kaikki yhtiöitten maalaukset ovat ja lisäksi on spesiaali maalauksia yms.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoa on turha edes kysyä. En ole ikinä saanut muulla kuin Project AI:lla asennettua AI-liikennettä ja lisäksi työmäärä on valtava. Saako tuon julkisen jakelun kierrettyä niin että osoitetta ei kerrota missään yleisesti, vaan se pitää erikseen kysyä tai pannaan tiedosto salasanan taakse? Kaksmegasella kyllä lataa isommankin...

EDIT: Word sai yhtiöiden lukumääräksi 656, kun ylimääräiset rivivälit poistettiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäksi mukana on vielä Retro AI liikenne USA:n jossa on noin 50 eri lentoyhtiötä vuoden 1985 aikataulujen ja koneiden mukaan, kuten mm. Pan Am, TWA, Eastern Airlines, People Express, US Air etc. etc.

Jani

Vielä kun saisi oikeita koneita suomenkin taivaalle.  :-[

PS.Jani pistäs edistymisestä viestiä  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:o :o :o :o Kyllä tollane liikenne kelpais   ;D

Voisit uploadata ilmaiseksi www.yousendit.com :iin. Suurin mahdollinen tiedostokoko on siellä 1GB, eli riittävästi. Tiedosto säilyy serverillä viikon. Uploadin jälkeen saat linkin tiedostoon. Ja näyttäis toi yousendit olla kohtuu nopeakin.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.