Guest Snadee

Jarrutusongelmia!

7 viestiä aiheessa

Miten pystytte jarruttamaan FS 2002:sessa niin nopeasti kiitoradalla? Niin minä en kyllä pysty kun se vaan ajaisi ja pysähtyy metsän keskelle? Neuvoja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Reversseillä ja spoilereilla.Ainaskin FS 2004:ssa reverssit aktivoituu kun pitää vähän aikaa F2:sta pohjassa ja spoilerit *-näppäimestä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten pystytte jarruttamaan FS 2002:sessa niin nopeasti kiitoradalla? Niin minä en kyllä pysty kun se vaan ajaisi ja pysähtyy metsän keskelle? Neuvoja?

tai sitten jos pystyt jarruttamaan edes 40 KIAS nopeuteen, niin sillä nopeudella on hyvä kääntyä äkkiä pois kiitoradalta, ja antaa koneen törmätä terminaalin seinään  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla jarrutus onnistuu mielestäni liiankin tehokkaasti, menee jo epärealistisen puolelle. Kone pysähtyy jossakin neljän sekunnin ja viiden sekunnin välissä. Olen miettinyt, että onko FS2004 jotain patchia joka tekisi jarrutusmatkoista realistisemmat.

edit: Tämä siis jetillä jarrutettaessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla jarrutus onnistuu mielestäni liiankin tehokkaasti, menee jo epärealistisen puolelle. Kone pysähtyy jossakin neljän sekunnin ja viiden sekunnin välissä. Olen miettinyt, että onko FS2004 jotain patchia joka tekisi jarrutusmatkoista realistisemmat.

edit: Tämä siis jetillä jarrutettaessa.

Riippu varmasti paljon koneesta ja sen mallennuksesta. Ainakin IFDG bussi pystähtyy ainakin suht oikean lailla.

Mutta jarruttaa voi spoilereilla, reverseillä ja renkailla. Ja laipat hidastavat myös vauhtia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään